Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

P:S:
    ni som funderar... fundera länge och gör det för dig själv och INGEN annan och om du är nöjd med det beslutet bör du inte oroa dig om vad andra ska tycker och tänker. Oroa du dig för det..? tänk om..
    Det här är inte en brun utan sol som man kan skrubba bort.!
    Mina ska hålla runt 20-25år tror jag,

• famousfairy

hej!
    yster syster.. pga min ålder menar jag att två runder toppiga alldeles tonåriga bröst skulla absolut inte passa mig, vissa klara det men jag provad och såg att så skulle mina bröst inte se ut om de var naturliga. De är små men ändå har lite häng.. förstår du vad jag menar?
    Vad hade du för implant?
    Jag tror Rat har rätt jag tror jag stannar på 245. det spela ingen roll hur lång tid jag tar på mig imorgon. jag vill prova mina rispåsar i deras sport bh och i den här tröjan .. och då få jag sista ordet.
    Herregud varför ska man inte använder push up med implant? Jag hellare lägga i lite än står ut med för stora bröst hela livet!!
    förstår ni mig? :-/
    Nu ska det duschas o fixas för imorn!
    KRAM mina bästa bröst vänninor!

• famousfairy

ska åka om en timme, hittade en knöl igår..
    verkar som det är på samma ställe som ett par år sedan, då det var bara en cysta/fett knöl.
    måsta nog säga nåt eller hur..
    Fann jag bli aldrig opererade!!
    gode gud varför??

• famousfairy

SHE'S ALIVE!!! ca 24 tim senare
    bara hälsa till alla, ska skriva mera sen.
    Ont.. ja men tog mig med t bana från ropsten till karlaplan o apoteket själv. Jag måast bara ha antibiotikerna.
    mest i sängen hilltills var tanden värre.
    Fick 245MM anatomiska
    kram ska läsa alla tråder o häng med igen senare.. sömni

• famousfairy

update..
    svårt att sitter vid datorn. I slutet av dag ett (efter op) och idag hittills.. mycket ont runt själva såret.
    Ha ej tittad än, senare på dagen ska ta bort kompress, lämna tejpen och bara tvätta av kroppen. ska vänter tills jag är lite stadiga på benen innan jag ta mig in i duschen,
    Finns två hastigheter...
    .. sakta o stanna!!
    det räcker nu.. hej så länge
    rat starkas dig.. vilken smäll

• famousfairy

me too!!! ska ha sport dag o natt i tre veckor sen bara på dag i tre månader!! de ska hållas på plats så att de fäster odentligt.
    kände på mig att dag 2-4 skulle vara värst.
    Fattar inte att jag ha gjort det..
    nej nu måste jag vila igen,,
    kram

• famousfairy

står i pappret i vissa fall upp till 3 mån. men det sa min kirurg till mig, olika kropper nog behöver olika behandlingar.
    ja nu är det andra dagen (48tim sen op) och ganske jobbit. sportbehån trycker på såren men jag vet att det gå framåt så länge jag ta det lungt och inte får nån feber eller nåt.
    Nej nu ska jag lägger mig igen..
    kram systrar..

• famousfairy

g-morron!! berättade för mina föräldrar igår :-/ ha bott här sedan jag var 18. de är kvar i UK. de ville inte berätter att pappa hade cancer för att inte oroa mig.Jo jag förstår deras tanker men.. Jag tänker inte håller nåt hemligt från dom. DE VAR SÅÅÅÅÅ STOLTA ÖVER MIG!! det var ju roligt. Jag vill inte såra dom med att ändra det de har skapad.
    Mamma sa you're not changing it you're enhancing it! Pappa sa Well done!!
    gud var skönt. I dag ska jag tittar!!
    och kanske duscha..
    Big hugs girls!!

• famousfairy

... i think they're lovely

• famousfairy

visste stanna hemma! det måste du göra, hela kroppen måste återhämta sig!! inte minst från narkosen och man kan inte göra vad som helst på starka tabletter.

Rat, försöka sträker på mig lite lätt redan nu.eftersom sov positionen är uppesittande o lite framåt (gjorde ögonen också)
    Men idag ska jag försöka vara uppe.
    Jag är såååååå glad att jag gjorde det, de är helt underbara va lycklig jag är..!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)