Inlägg från: impossible_girl |Visa alla inlägg
  • impossible_girl

Bröstförstoring (5)

Zemiramis:
    Nej så får du inte känna! det är inte alltid nån som svarar på mina frågor heller... men men. Har du opererat dig eller ska du? Kram!

• impossible_girl

Hej alla! måste bara fråga appropå vad famousfairy skrev. läste att man ska sluta röka tre veckor innan, men frågade sköterskan på carlanderska och hon sa att det räcker om man slutar några dagar innan. så nu är det 9 dagar kvar och jag har minskat mycket, men röker fortfarande litegran. är det farligt tror ni??? Kram!

• impossible_girl

Ok, tack för tipsen. Ska försöka sluta, får se hur det går imorgon bara när jag ska på en stor fest... Men man får ju försöka. Kramar!

• impossible_girl

Välkommen tillbaka Nancy pancy! Kul att du är nöjd! Själv har jag 4 dagar kvar... Någon som har något sista minuten tips. Läste nånstans föresten att det var bra att stretch bröstmusklerna innan, så att man inte får lika ont efteråt.. Funkar det eller? Kramar!

• impossible_girl

Hej hej! Imorgon är det dags för mig! Nu börjar jag bli lite nervig... Men jag har varit uppe sen 3.30 för att köra en kompis till flyget,så jag lär ju vara trött ikväll iallafll, så att jag kan sova... Längtar så otroligt! Så nu ska jag fixa iordning det sista. ha det bra! Kram!

• impossible_girl

jaha, några timmar kvar med mina gamla bröst nu då... Nu börjar det kännas... Så lycka till till mig själv!

• impossible_girl

Tack tack tjejer!

• impossible_girl

hej hej! tänkte bara skriva att jag är hemma nu och mår ok.. Har ganska ont, men det funkar. Är nöjd. Skriver mer sen. Kramar till alla!

• impossible_girl

hej hej! Fy, vad jobbigt det är... så svårt att andas! men men. Jag undrar en sak. Det ser ut som om mina bröstvårtor inte liksom hör ihop med brösten, utan liksom sticker ut så konstigt... Försvinner det tror ni? Kram!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)