Inlägg från: impossible_girl |Visa alla inlägg
  • impossible_girl

Bröstförstoring (5)

Hej alla tjejer!
    Blir så ledsen att det är så många som inte är nöjda med sina bröst här, måste vara jättejobbigt.
    Mina är nu en vecka och detta var verkligen det jag önskade mest av allt att få göra. Tycker att brösten än så länge är helt ok, men jag är förvånad över hur lite jag bryr mig om dom.. När jag vaknade efter op, så tittade jag lite och tänkte bara, jaha, där är dom...

Hoppas det går bra för er tjejer!

Kram!

• impossible_girl

Nyfiken

Ja, det är jag, hur visste du det?? När var det dags för dig??
    Kram!

Bor alla här i sthlm?? Jag bor några mil söder om gbg.
    Kram!

• impossible_girl

Är det någon mer här som har haft sån tråd som försvinner av sig själv?? Undrar hur lång tid det tar ungefär. Kram!

• impossible_girl

Nyfiken:
    Ok, då är det inte långt kvar!!! Nervös???

Pickolina:
    ajdå... jag har oxå stora knutar på sidorna, hoppas inte det blir fult nu p.g.a. det.

Saknar plstic-sidan!!! hoppas den kommer igång snart igen.
    Kram!

• impossible_girl

Pickolina:
    Tack tack! Det var skönt att höra. Fast tråkigt att dom var så oproffsiga mot dig!
    Men då får jag hoppas på fina ärr då!
    Kram!

• impossible_girl

Nyfiken:

Jag tror att din op kommer bli jättebra. Oro dig inte för mycket, ta det som det kommer. Du kan ju ändå inte göra något åt det nu.
    Ha så skoj på krogen ikväll, å drick lite för mig med. Jag vill oxå!!!

Kram!

• impossible_girl

Nyfiken:
    Tråkigt att det var så! Men eller hur, på gaybarer har man alltid kul! Får ta å gå på en sån snart igen.
    hehe, jag tittar också på allas tuttar hela tiden. Var ute en sväng igår jag med, fast ingen alkohol här inte, dom som ser än måste ju tro att man är lite pervers som går och spanar på allas bröst. hehe, men men.

Mina bröst är också en vecka imorgon, så då ska jag på återbesök, ska bli skönt att få ställa alla frågor som snurrar i huvudet.

Kramar!

• impossible_girl

Hej hej!

Nu börjar jag bli lite osäker på om jag inte har ovanligt LITE ont efter min op (måndags). Jag har varit ute lite på stan varje dag sen i onsdags. Sover liggandes, har ioförsig lite ont när jag ska gå upp, men det är inte alls farligt, och jag äter bara alvedon på nätterna nu. Kan också röra mig helt som vanligt nu i armarna och lyfta lite utan att det gör ont. Är rädd att jag tar i för mycket, men å andra sidan, så har jag ju inte ont av det...
    Ojoj, så olika det kan vara.
    Hoppas allt är ok med er andra! Kram!

• impossible_girl

Alaska:
    Hej, jag gjorde min op på carlanderska i gbg, med Clas Lossing som kirurg. Jag kan verkligen rekomendera det. Han är hur duktig som helst och jag är jättenöjd med storleken, som jag inte hade nån aning om innan vad jag skulle vilja ha. Men han såg direkt vad man behövde. Det är också skönt att man får stanna en natt där, tror inte man får det nån anna stans i gbg. Lycka till och fråga på om det är nått mer du undrar! Kram!

AnnaS23:
    Bad du om att få komma på ett extra återbesök?? ska kanske gör det jag med, ska på mitt först imorgon. Det är ju väldigt långt mellan besöken ( 1 vecka och 6 mån) Kram!

• impossible_girl

Alaska:
    Ok, när ska du göra operationen? Hur mycket ska du lägga in?
    Hehe, ja, alla blir nog bröstfixerad både före och efter.

Åh, så skönt att plastic funkar igen!!!
    Kram!

• impossible_girl

Bridzi:
    Hej. Jag är 20 år och bor hos mina föräldrar, men har jobbat i tre år, så för mig var det ganska lätt att få ihop pengarna. Tog kanske 4-5mån att spara. Jag har berättat för de flsta jag känner, te.x alla på jobbet. Ville hellre att dom frågar mig om det, än att alla pratar om mig bakom ryggen. För jag visst att det skulle synas, hade typ inga bröst alls innan. Jag har vetat att jag ska göra detta sen brösten slutade växa. Blev liksom aldrig några... Men först nu hade jag möjlighet och pengar. Är jättenöjd.
    Kram!

• impossible_girl

Alaska:
    Jag har 380cc trögflytande silicon. Bakom bröstmuskeln.

Kram!

• impossible_girl

Vad bra att du äntligen fick tid nu Rat, hoppas att allting löser sig!

Jag undrar en sak. Vet ju att man inte ska träna i börja, men när kan man börja med morgonpromenader?? Jag har gått nu i några dagar och mina bröst är 10 dagar. Men jag har hört att man ska vänta några veckor.. Vad tror ni? Är det farligt?
    Kramar!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)