• Rat

Bröstförstoring (5)

Hallå tjejer!
    äntligen hemma från jobbet. Det är lite tungt att jobba så här 14 dagar efter operationen. Hade varit skönt med en veckas ledighet till, men det hankar sig fram. Hoppas man blir piggare vecka 3. Ser verkligen fram emot det. I dag tycker jag det har gjort ondare i brösten igen.... Kanske har tagit i lite för hårt på jobbet.
    Oroar mig en del för att jag ska få hård kapselbildning så jag måste plocka ut dom efter allt besvär. Tycker dom känns så hårda fortf. Nästa vecka, på ons. ska jag träffa Charles och ta bort stygnen. Då ska jag ska fråga honom om jag har en "normal" hårdhet. längtar INTE efter att han ska klämma på dom. Det får inte nån göra än!
    Hur lång tid tog det innan de var redo för sånt om man törs fråga?

• Rat

EnYsterSyster

Hur är det med dina bröstvårtor då? (vilken fråga egentligen! )
    Jag har VÄLDIGT mycket känsel i mina. Hoppas det blir mindre så småningom....

• Rat

Johanna_dalarna:
    Det var ganska länge sen du opererades va?
    Kommer inte ihåg riktigt. För en del tar det ju jätte lång tid innan känseln kommer tillbaka, kan ju hndla om år ibland, så ge inte upp hoppet

Åhsa:
    jag försöker undvika att lyfta. Det som känns mest konstigt tycker jag är en slags "glapp-känsla" som jag beskrev tidigare här. Men jag har hört fler som haft så och att det förmodligen går över sen. Charles på Victoriakliniken säger ju att man inte ska ha ngn BH alls efter, kanske därför jag känner det extra mycket, eftersom dom flesta verkar ha sport BH efter så brösten har mer stöd. bara en tanke. Men det känns väldigt obehagligt tycker jag, som om dom sitter lite "löst"

• Rat

Algit
    Tack för dina uppmuntande ord. Ja, inte är man i sin vanliga form, helt klart!
    Dom tunga dörrarna är verkligen ett problem! och att allt måste gå mer långsamt. Det är ett högt tempo när man jobbar med barn. En dag kvar. Jippi!

• Rat

Famousfairy

GRATTIS! och välkommen hem igen. vad duktig du har varit!!! Ta hand om dig nu!
    STOR KRAM

• Rat

Fy, vilken smäll jag fick av en flicka på jobbet idag, rakt på mina nya bröst! AAAAAAAAJJJ!!!! vad ont det gjorde. Tror ni det är nåt att oroa sig för? Jag har inte mer ont nu än i går.
    En annan fråga; Kommer man alltid känna av att man har nåt "främmande" därinne. jag menar inte när man känner direkt på dom utan mer när man sitter rakt upp och ner, går eller står som vanligt. Jag kan liksom känna av implantaten därinne. inte mycket men jag känner att dom finns där. Hoppas ni förstår vad jag menar. NÅN ANNAN SOM KÄNT SÅ OCH GÅR DET ÖVER?
    Ringde kliniken i dag men dom stängde tidigare eftersom det är fre. och detta är ju inget akut

• Rat

Jag undrar hur länge det är normalt att ha ont egentligen??? Jag har ganska ont fortf. och det spänner mycket hela tiden. På ons. har det gått tre veckor för mig.
    Sover fortf på rygg men kunde ligga lite på sidan en stund i morse. HURRA!

jejan:
    Svimmningskänslorna uppstår nog för att du känner att det är lite obehagligt. Sa dom inte på kliniken hur mycket du skulle tvätta? Jag har inte tagit bort mina stygn än. Ska göra det på ons.

• Rat

Famousfairy:
    Skönt att höra av dig! Min upplevelse var att det inte gjorde så ont direkt efter operationen och dag 1, men att smärtan tilltog dag 2-4, sen blev det lite bättre för varje dag. Läkningen tar tid märker jag.......
    Take care. Big hug!

Längtar efter att känna mig mer rörlig och känna LUST att prova olika kläder och nya BH utan inlägg och ny bikini förstås

• Rat

Hörni tjejer!!

Hur lång tid tog det innan dom mjuknade lite? Tycker mina är lika hårda som första dagarna, inte lika svullna dock

• Rat

EnYsterSyster

Tack snälla! Du ger mig hopp.......

En annan sak som jag undrar över som kanske låter helt galen;
    Jag ska ev. flyga till Madrid på tors. och vara där i några dagar. Hörde någonstans att silikonbröst kan "reagera" konstigt på flyg. Hoppas verkligen det är en myt!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)