Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

Bröstförstoring (5)

EnYsterSyster

Om du finns där?! Visst hade du även gjort en fettsugning hos Gabriella? Vet du vad som "krävs" för att de ska göra en omoperation? Jag tycker att resultatet är ganska ojämnt, men jag vet ju oxå att man inte kan förvänta sig ett helt jämnt resultat... Vad tror du?

• pickolina

Ja det är vad jag hört oxå och vad jag vet så talades det bara om okokt ris i början av dessa trådar men jag kanske missuppfattade det helt.... Hmmm....

• pickolina

Hello girls! Detta är helt OT och jag ber om ursäkt för det... Måste bara få skriva av mig, jag är sååå glad. Ska korrigera min ojämna mage (efter fettsugning) om 3veckor! Weeeeee..... :D

• pickolina

Swing

Tack! Jag får betala 5.000:- för narkosen.. Vissa kliniker gör ju om det helt gratis men de ligger alltid lite dyrare i grundpris så det går jämnt upp... Jag har pengarna sparade för att jag visste att detta kunde bli aktuellt.

• pickolina

Hmmm, har du tagit bort tejpen???

Om du väl tagit bort tejpen så skulle jag (om jag var du) rengöra med lite alsolsprit och sedan sätta på ny tejp.

• pickolina

Nancy pancy

Vad härligt! Det kommer nog att bli jätte fint!.. -Lycka till!

• pickolina

Man behöver inte krångla med tejpen alls.. Den ska bytas så sällan som möjligt, alltså inte varje dag eller efter varje dusch/bad. Det är bara att dra bort tejpen och antingen göra rent med tex alsolsprit eller helt enkelt bara sätta en ny tejp.. Man behöver inte alls hålla på å krångla med tejpen eller rengöring osv.... Tror det tom är bättre att inte använda olika rengöringsmedel som tvål osv.

• pickolina

AnnaS23

Opererades 11e maj, bli av med tejpen???? Har du ärren i armhålan då eller???

Tänkte, man ska ju tejpa i 6mån....

För övrigt kommer det säkert inte alls göra ont. Inte mer än vanligt när man tar bort tejp från huden. Är tejpen blöt efter dusch tex så brukar det inte vara några problem alls....

• pickolina

famousfairy

Jag gjorde samma miss! *hihi* Tog för givet att tejpen satt under brösten men sedan kom jag på mig själv..för det behöver den ju absolut inte göra... *s* Kom även på att du menade att hon skulle använda tvålen för att underlätta, att tejpen ska släppa bättre då... Först tänkte jag bara "göra rent med tvål"... *s*

Vad fel det kan bli när man är trött i huvudet! *fniss*

Hoppas du är nöjd med dina nya bröst?! :)

• pickolina

famousfairy

Hoppas du blir nöjd! :) Det är alltid knepigt i början.. Man ser inte det slutliga resultatet samt att man ofta blir lite nere och skeptisk efter en sådan stor operation. Det är svårt med storlekar.. Att du kan ha dina gamla är säkert beroende på att de är just gamla och uttänjda + att de är strechiga som du sa.. Då kan man komma i mycket mindre storlekar än man egentligen ska ha.

Jag har massor av sådana där sport-bh´s från swegmark, de är supersköna! De använde jag dygnet runt efter jag tagit ut mina implantat, för att huden verkligen skulle gå tillbaka så mycket som möjligt...

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (5)