Nancy pancy
Det där med känslan av brösten är nog väldigt individuellt... Om jag klämde lite på mina så kändes de ju väldigt naturliga eftersom mitt naturliga bröst var över implantatet men visst kan man ändå alltid känna att det finns något där inne... Helt naturligt kommer det aldrig att kännas. Jag gillade inte den känslan alls men andra reagerar inte ens på den utan tycker att brösten känns som deras egna....
bröstkaramellen
Vad bra.. *hihi* Faktum är att typ alla naturliga bröst oxå har bröstvårtorna på olika höjder men av någon anledning så syns det alltid mer när man har implantat. Asymterin finns ju redan där innan men syns inte lika mycket samt att man nog är mer uppmärksam på just opererade bröst. Min svåger avskyr silikonbröst, bla pga att han tycker att de ser "skelögda" ut... Men sanningen är ju att naturliga bröst oxå är det... *s* Underligt det där!
dannie
Förstår att det kanske inte känns så kul men jag tror oxå att en mer nyansierad debatt är bra... Det här är tjejer som hängt här sedan lång innan sin operation, som haft frågor och funderingar osv... Vi har följts åt, pratat och stöttat... Nu har de opererat sig och jag tycker att det är oerhört viktigt att de ska få vara öppna och ärliga gällande sina känslor och tankar, oavsett vad de må vara. Det är värt mycket att kunna få stöd av andra som kanske kan förstå och slippa känna sig så ensam. dessutom tror jag att det är bra även för de som ska operera sig, så de ser sanningen för vad den är, utan för den delen bli utsatt för plastikoperationsmotståndarnas (långt ord) påhopp. Det är inte så rosenrött alltid!