Bröstförstoring (5)
martinibruden
vad har du för mått?
martinibruden
vad har du för mått?
martinibruden
Jag är lång och ville inte att brösten skulle börja för långt ner! Det blev kanon bra, så jag är jätte nöjd!
Då har vi ganska lika mått du och jag!
famousfairy
Då förstår du nog att jag tycker min casall är tajt när du har 78 runt brösten, för jag har ju 91cm runt brösten och 72cm nedanför!
Kram på er!
famousfairy'
Tack för råden om sportbh:ar!!! Ska nog försöka ta mig ner på stan på måndag!
Kram
famousfairy
Föresten de är två dagar gamla!!
impossible_girl
Opererade mig 1 juni och har idag varit rökfri i två veckor och 1 dag! Rökning är blodförtunnande och det gör också att det går saktare att läka! Mitt råd till dig är att sluta helt!!! Tro mig jag vet hur svårt det är, men jag lovar när det gått ett par dagar går det lättare!!!
Lycka till!
Kram
famousfairy
Aaah sorry fattade fel! Men du kan fortfarande förstå att det känns tight :) Ska be att få en större bh av dem, jag tänker ringa dem på måndag och jag ska ju dit på onsdag!
Kraaam
Hej på er tjejer!
Så tråkigt att höra när vissa av er här inte är nöjda med era nya boobs! Mina är två veckor idag och de har förändras mycket sen operationsdagen och jag antar att de kommer fortsätta att förändras mycket! Tänk va länge man gick innan å längtade till att äntligen det var ens tur att få sina nya boobisar! Bli inte ledsna redan nu att de inte är så ni önskade få dem, våra nya boobisar måste få sin tid att hitta rätt i våran kropp! :) De säger ju att det slutgiltiga resultatet inte kan ses förrän det gått sex månader! Jag hoppas så att ni ska bli nöjda i slutändan!
Bröstkaramellen, jag tycker dina är jätte fina och jag förstår om din pojkvän inte fattar vad du menar! Men självklart är din åsikt den viktigaste! Jag ville ända säga vad jag tycker! Jätte bamse kram från mig till dig!
Vad har hänt med plasticsurgery.mylava.net???? Är sidan nere???
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam på er!!!!!
Bröstkaramellen
Ja visst är de toppen!!! :) Jag ska också ta å köpa en till, den svarta fast i vit! Vilken köpte du?
Så tråkigt när man inte kan komma in på sidan, hoppas att den fixar sig snart!!!
Kramis
Bröstkaramellen
Då måste det varit den svarta jag köpte! Den vita som jag har i galleriet är också knäppning på men den tror jag kostade 259 men jag tycker den för 199 sitter bäst!
Kraam
Natti natti!!!