Bröstförstoring (5)
Nyfniken
Du finner swegmarks sportbh:ar på Lindex!!
Kram
Nyfniken
Du finner swegmarks sportbh:ar på Lindex!!
Kram
Nyfniken
Vindruvan här! :) Själv?
Nyfniken
Såg precis i tidigare inlägg att det är du som är "Pamela"!
Visst är det tråkigt att sidan ligger nere!!
Kram
Nyfniken
Nej det var inte jag! Hmm hur ska jag förklara mig... Jag är ganska säker på att vi skrev till varann för ett par dagar sen eller så har jag kanske läst i din db, jag vet inte! Det är som du säger man behöver någon slags symbol för att känna igen!
Jag har i alla fall opererat mig för två veckor sedan på akademikliniken av Per Heden...något du känner igen?
Kraaam
Tez82
Saknar också sidan jätte mycket!!!
Kraaam
Hej tjejer!
Tänkte fråga vad ni tvättar ärren med? Hur får ni bort klistret?
Kram
pickolina
Tack för ditt råd! Då tänker jag göra som du gjorde, bara tvätta med vatten lite lätt och sätta på ny tejp! Kan jag byta ungefär vid 1-1,5 vecka, tror du det är ok? Plåstrena blir ju lite snuskigare snabbare på sommaren när det är varmt!
Kraaam
Hallå!
Mina bobisar fyller tre veckor imorgon!!! :)
Jag är så sugen på att börja träna igen, jag har en crosstrainer hemma tror ni jag kan börja träna lite lätt på den om jag inte använder armarna???
När började ni träna?
Kraaam
famousfairy
Tack för att du svarade!!! :)
Hur länge tycker du jag ska vänta? Hur länge väntade du?
Kram
Tack pickolina och famousfairy för era goda råd!!!
Ha en jätte trevlig midsommar allihop!!!!
Kraaaam
Hallå tjejer!
Hoppas ni haft en trevlig midsommar, det har jag haft! Kunde varit lite bättre väder men men hihi
Jag har en fråga angående mjukhet! Jag har gelehallon och jag opererade mig den 1 juni, hur lång tid tar det innan de mjuknar? De har ju mjuknat lite grann men inte jätte mycket precis!
Kraam
famousfairy
Ja då är det bara att vänta hihi Jag är så otålig, vill att de ska läka så fort som möjligt!!!
Du ska inte vara orolig för att säga att du opererat dig, de är så vana! Jag bor i en mindre stad och jag var inne i en bh:affär och berättade att jag opererat mig, det var en äldre kvinna så jag tänkte att hon skulle reagera men hon frågade bara om de fortfarande var svullna, jag blev jätte förvånad hihi Du får berätta hur det gick sen!
Kramis
Hej!
Jag har en liten fråga angående bh-storlekar! Vad är det för skillnad på DD och E? Jag har ju provat ut att jag har 70E, kan jag ha DD också då? Är det samma storlek?
kram kram
ceciliaj pickolina
Tack då fick jag det bekräftat, har undrat så!!! Då kan jag alltså ha 70DD om jag har E!
Kraaam
Hi hi..ok!!!
Hej maanskugga!
Det finns en sida som heter:
www.plasticsurgery.mylava.net
Här finns det också många goa tjejer som du kan prata med om allt, speciellt bröstoperationer!
Kramis
Hej famousfairy!
I morgon fyller mina boobs 6 veckor! Vi pratade för några veckor sedan när man kan börja träna igen, så nu undrar jag om tiden är inne för mig???? Jag har en crosstrainer (trampmaskin) som på senaste bara stått och dammat och jag längtar så till att få hoppa upp på den!! tror du det är ok om jag inte använder armarna?
Kramis
pickolina och Nyfniken
Åhhh va kul att höra!!! Då ska det minsann trampas imorgon....i lugn takt!!!!
Kramis