• Rat

Bröstförstoring (5)

Famousfairy

Vad roligt att dina föräldrar är med dig!
    Jag har inte berättat för min mamma (har ingen kontakt med min pappa)men jag har träffat henne efter och hon märkte ingenting. Tänker inte berätta för henne heller av olika skäl.

En sak som jag tänkt på sista dagarna är att jag ofta går lite ihopkurad, med lätt framåtlutad hållning. Vet att det inte är bra, att man ska sträcka på sig och dra ner axlarna men det sker automatiskt.
    Gick det över av sig själv när ni hade mindre ont eller fick ni "jobba" med det lite för att sluta?

• Rat

Sahlena

HÅLLER MED SWING! Du behöver vara hemma längre efter operationen. Ditt arbete innebär väl en del lyft också? Sjukskriv dig tycker jag. Hela världen kan inte vila på dina axlar

• Rat

Bröstkaramellen

Jag har vanliga. Som jag förstod det på charles spelar det inte så stor roll vilket man tar. På en del blir soft touch hårdare och tvärtom. när jag kände på dom och jämförde tyckte jag inte det var ngn skillnad i mjukhet nästan. Valde att ta det som funnits på marknaden längst och därmed mest provat. Tyckte Charles verkade föredra att använda dom "vanliga" även om han inte sa det rakt ut.
    Jag är jättenöjd med formen på mina men jag hoppas dom blir lite mjukare snart. Det högra bröstet ser jag inte så bra, har lyft lite kring vårtgården så där är massa tejp. Hu, det ser ut som om det har blödit mycket under. Fick en till smäll idag fick en armbåge mitt på högra bröstet när jag var inne i stan. Blir lite orolig att stygnen gått upp.

• Rat

Ja, jag förstod det så. Att det har mer att göra med att alla har olika förutsättningar....men jag är inte 100 på att det var så han menade......

• Rat

Usch, jag är orolig att jag fått en blödning i ena bröstet av knuffarna jag fått. Det gör mycket mer ont och känns "kallt" och konstigt i högra bröstet. Någon som råkat ut för det?

• Rat

Ringde kliniken och sköterskan sa att jag skulle åka dit i morgon om det svullnade.
    Håll tummarna för mig är ni snälla.....

• Rat

Hallå tjejer! Åh vad många "nya" som hittat hit! Välkommna. Det är här alla trevliga tjejer hänger
    Jag har haft mindre ont i mitt tillknuffde bröst och det hade inte svullnat tyckte jag så jag åkte aldrig in till kliniken. Stack och jobbade i stället. Jag ska ju ta stygnen på ons. så jag får höra vad Charles säger då.
    Gör det ont att ta bort stygnen? Ryser bara jag tänker på att ta bort stygnen runt vårtgården där jag lyft.
    Ska ev till Madrid direkt efter

Famousfairy
    Du är så himla duktig! Du måste känna dig jätte stolt över dig själv som klarat detta själv. Det är så underbart att höra hur nöjd du verkar. Jag är också SUPERNÖJD med resultat, hoppas bara smärtan avtar snart och att jag slipper komplikationer och fler knuffar. Ja du man stavar lite extra konstigt när man går på tabletter
    *KRAM*

• Rat

EnYsterSyster
    Du är tuff du

Heather
    Snart tre veckor sen jag opererades. Jag började jobba efter elva dar tror jag. Men det var lite för tidigt kände jag. Arbetar på förskola och det är ett högt tempo med många barn som knuffar och buffar.... Fy säger jag. Man vill ha dom på hundra meters avstånd just nu faktiskt, svårt för dom att förstå varför man plötsligt blivit så stel och avståndstagande. Jag brukar vara busig, kramig och mycket rörlig av mig i vanliga fall

• Rat

Yaia:
    Välkommen hit!
    Narkosen är bara trevlig tycker jag. Lite yr efter bara och extra upprymd kanske
    Fast en del mår ju lite illa också men det brukar inte vara långvarigt

Svar på tråden Bröstförstoring (5)