• No1 dec

Vad är det västa som hänt??

Hej

Vad är det värsta som har hänt er?
    Har ni varit med om nått riktigt jobbigt under planeringen av ert bröllop?
    Nått som bara inte får hända...

Det är en del om barn och gäster som inte vill komma, men ni som gift er, nu i efterhand vad var det som ni var mest upprörda över under planeringen och efter.

Nått som man kanske kan undvika eller nått som man ska vara extra TYDLIG med :)

Hjälp till mig som just börjat fundera. Har hört/läst en del tråkigheter här och i från bekanta.....

• Svar på tråden Vad är det västa som hänt??
  • No1 dec

Ja, ibland undrar man om det sitter nån där uppe och jävlas med en för att man ska bli starkare :))

Kärleken övervinner allt börjar få en mening...

Ja, ju äldre man blir dessto mer framträder människor i sin närhet i ett annat ljus tyärr. Det är synd att det ska göra det i ett glatt sammanhang...

Men det låter som de flesta har haft någon hämsk upplevelse iaf så det ska man väl överleva...

Bara inte de närmaste närmaste ställer till problem för då jävlar kan de fara och flyga!!

Orolig är jag iaf det kommer jag inte ifrån..

• Too Be  gift nu

En bekant till min kompis mamma hade marshaller på kyrkotrappan och gick för nära med brudklänningen och fattade eld.

Kom inte ihåg hur det gick för henne sedan, men det var allvarligt.

Går själv långa vägar runt marshaller sedan jag hörde det !!

• Miss Em

No1 dec,

Fotografen hade massa dolda kostnader som han inte berattade for oss om (pack kostnad, extra kostnad lordag, extrakostnad lordag efter 3 etc etc).

Fotograferingen blev efter det aldelles for dyr for oss och nu vagrar han ge tillbaka varan deposition.

Vi har blivit rekomenderad av konsument radgivingen att ga till ARN.
    Kanns verkligen jattetrakigt och har gjort att vi tappade lusten lite med brollops planeringen

• Lucia05

Verkar ju helt klart som att alkoholen är det som ställer till med störst problem. Knappast att toapappret & tvålarna inte är färgmatchade. :D

• fiafiber

Har fått brev om att kyrktornet ska renoveras så jag ska räkna med byggställningar, samt ingång från sidan.
    Samt att jag pratade med prästen idag som verkade full. Känns som mitt bröllop kommer bli ett avsnitt av Fawlty Towers...

• fiafiber

Full eller väldigt disträ eller sjuk,,, Är inte på plats så jag kan kolla upp det själv men har bett en kompis höra sig för i byn. Håller på med en plan B för säkerhets skull men det är inte helt enkelt eftersom inbjudningarna har gått ut...

• Sockerpinglan

Ja, släkten är verkligen värst...
    Min m2b's farbror och hans fru kommer inte eftersom m2b's farmor vägrar komma om farbroderns fru kommer (som hon avskyr och beskyller för massa saker som inte är sant)...

Synd bara att vi som brudpar får sitta emellan när släkten ska göra upp sinsemellan och inte kan tagga ner ens en enda dag för att de är så egoistiska att de bara tänker på sig själva och hur dom vill ha det, och inte respekterar oss...

• Sagan

Det verkar som om vi har tur - inga problem så här långt. Men så har vi inte kommit fram till den stora dagen ännu... ;)

Svar på tråden Vad är det västa som hänt??