• Guccigirl

Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...

Hej alla underbara BT brudar....Jag vill tacka alla er som kommit med råd, tips och värmande ord innan jag gifte mig...TACK! Nu är jag gift och världens lyckligaste.......

Här kommer våra bilder från New York,är inte direkt super duktig på att länka till bilder men hoppas att ni har tålamod.....

se.msnusers.com/t4ndqpqjmpvrcislf1nj4o59d1/dokument.msnw%2FNYC%20Br%C3%B6llop&fc_a=0

Många kramar
    Guccigirl/Hannah

• Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...
  • Time&Love

Jättevackert! Jag gillade speciellt din klädsel.

• micropop

Fantastiskt vackert! :) Ni ser så magiskt lyckliga ut! Stort grattis till er!
    Bilderna av er mitt i stan är bland de snyggaste bröllopsbilder jag sett. Härligt med något som sticker ut från mängden! :)

• Guccigirl

Tack tjejer, vad glad jag blir !!! era ord värmer verkligen.....Kram i massor

• liten lilja

oj vilka fantastiskt fina bilder. ni är otroligt vackra och både jag och min blivande blev riktigt rörda av känslorna bilderna förmedlade.

era kläder var mycket snygga och ditt hår var super. är det sidenband som är "inbakat"? har du gjort håret själv eller på salong där borta? blev sugen på att kopiera lite

så undrar jag också var din make hittat sin slips och matchande näsduk? min blivande har en likadan slips, men har inte lyckats hitta nån näsduk.

lycka till i ert liv tillsammans!

• Dalabrud-07

Säger som alla andra: Kanonfina bilder!
    Grattis och Lycka Till!

• Guccigirl

åhh ni är så snälla.....

Liten lilja,

Min MAKE :) hittade näsduken på Slipsgossen, den har ett pasleymönster (stavning?) i sig , jätte fin.

Stämmer jag har ett sidenband inbakat i knuten. Jag gjorde både hår och make på en salong. Kopiera du, du kommer att känna dig super fin , jag lovar!

Lycka till allesammans med era blivande bröllopsdagar och liv!

Kram Kram

• Briderella

Gucci...

grattis...otroligt fina bilder, är sååååå avis, vill åxå dit nu.... vi har iaf bestämt att vi ska dit nästa vår, OM det nu blir vigsel åxå hänger fortfarande på min tröööööga M2B....blir borgeligt i sånt fall...kanonfina bilder.

grattis till er båda

• bröllop2006

jag kom inte in på sidan.. endast för medlemmar står det:/

Marie

• yamman

Jättefina var ni och bilderna var läckra. Önskar er all lycka!

Snygg ring, egen design? Sen har jag ju lite skodille och dina skor var skitsnygga! Inköpta nyligen? I Sverige?

Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...