• Guccigirl

Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...

Hej alla underbara BT brudar....Jag vill tacka alla er som kommit med råd, tips och värmande ord innan jag gifte mig...TACK! Nu är jag gift och världens lyckligaste.......

Här kommer våra bilder från New York,är inte direkt super duktig på att länka till bilder men hoppas att ni har tålamod.....

se.msnusers.com/t4ndqpqjmpvrcislf1nj4o59d1/dokument.msnw%2FNYC%20Br%C3%B6llop&fc_a=0

Många kramar
    Guccigirl/Hannah

• Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...
  • Meddelande borttaget
  • Jenniemaria

Varför kan jag inte se bilderna? Jag kommer inte in på din sida, den säger att den inte hittar sidan.

• Guccigirl

Länken till sidan ligger på 2 sidan i tråden , då kommer ni nog in!

Yamman:

Ringen är en egen design, är verkligen helt kär i den! Min drömring....
    skorna...ja det är, tro det eller ej, Fornarina! PÅ REA FÖRRA SOMMAREN hi hi hi, 50 %! Jaa.. maken la alla pengarna på ringen så det fick bli ett par skor i garderoben....Fast dom var "nya" , hade inte använt dem än.

Tack för alla snälla ord, man blir så glad!

Kram Kram

• Gemma

Grattis! Ni och bilderna är kanonfina. Vem var den duktiga fotografen?

Kram o lycka till, G

• bröllop2006

nu funkade det bättre!

otroligt vackra bilder på ett mycket vackert brudpar!!!

Marie

• Pirrigt!

Jätte fina bilder!! Lite kul att ni tog bilder på Timesquare och central park. Vi skall göra samma sak på vårat bröllop men efftersom vi bor i NYC så blir våra i Göteborgs stad på Avenyn
    GRATTIS!!!! Lycka och framgång till er!

• FamiljenLind

Vilka fina bilder!
    Bara ääälskar nr 193
    Grattis!

• Guccigirl

Gemma,

Vår fotograf Heter Tracy Toler, www.maiastudio.com....Helt underbar människa! Fick oss att slappna av och känna oss naturliga.Rekommenderar henne verkligen.

Svar på tråden Guccigirl har äntligen gift sig i New York! Bilder för den som vill se...