• annaglitter

Träningskompis

Vill du träna med mig?
    Jag behöver en träningskompis!!
    Någon som precis som jag tycker det är rätt kul att träna men bara liksom inte kommer iväg.
    Jag tränar på Friskis & Svettis. Både pass och gym.
    Oftast blir det KI men även Kungsholmen. Vill du cykla eller gå/springa i sommar vore det ju också toppen

Någon?
    /Anna

• Svar på tråden Träningskompis
  • Blivande fru A.H

Jag har samma önskan som dig, men tyvärr bor jag i Uppsala. Annars hade jag gärna hängt på. Försöker få med mig fästmannen till gymmet men om inte han vill eller kan så blir det att jag inte heller går. Dumt av mig.

• annaglitter

Jag vet vad du menar. Typiskt att vi bor så långt ifrån.

Jag pluggar iåförsig i Uppsala just nu men bara en vecka till

• Blivande fru A.H

Ja det var ju lite synd att det bara är en vecka kvar...

• picachu

jag bor i Uppsala annars...:)

• Blivande fru A.H

Känner du för att träna?

• picachu

Ja, jag behöver en spark i rumpan för å komma iväg, jag har friskis&svettis-kortet. Vill du bli min spark i rumpan? :)

• Blivande fru A.H

Jag blir gärna din spark i rumpan, jag sparkar inte hårt för bäst vad det är behöver jag en spark :)

Tyvärr har jag inte friskis-kort, jag tränar på Nautilus i Boländerna. Gillar du promenader eller joggning (obs ej löpning!)?

• Fru annaglitter

*puffelipuff*
    Kankse kan vi få fart på det här
    Träningskompisar sökes
    En till mig i Stockholm och en till Blivande fru A.H i Uppsala :D

• Blivande fru A.H

Jag jobbar i Märsta så jag får väl ta tåget till Sthlm så vi får väl ta en sväng runt Kungsholmen du och ja :)

• Fru annaglitter

Blivande fru A.H
    Det låter trevligt, tror du verkligen att du orkar ta dig ända hit för en svängom Kungsholmen? Jag vet ju själv hur lat jag är. Problemet är ju just att ta sig iväg, speciellt när det är långt ;)

Svar på tråden Träningskompis