Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

Det är kul att vakna upp sätta på datorn och få sig ett gott skratt. Nu tror jag att vi alla lider av samma förlamningspanik.
    Mitt problem med klänningen är ju att jag precis har amman och det har lämnat mina bröst i ett något slappare skick om jag säger så. När jag andas så trillar det över lite vid sidan av klänningen,så jag andas nog inte heller så mycket den kvällen. Tänk när man har ätit allt man ska äta den kvällen undra hur den sitter då

• becciz

Junilejon
    Jag tvivlar på att han gråter men man kan ju altid hoppas det hade varit roligt att se,det är ju ett gott betyg.

Jag vet inte vad han ska ha på sig för eftersom att inte han får se mig så får inte jag se honom typiskt,är så nyfiken!
    Min förlamning satt som berget men helt plötsligt så var den borta. Jag tror jag fick hjälp härifrån med alla flitiga tjejer.
    Men det har dalat lite nu så då kan kanske jag ge er en enegipuff nu. Kom igen nu tjejer 14 dagar kvar!

• becciz

Jippi, jag har fått tag på kostym till min lille här på köp och sälj. Hoppas hon inte blåser mig nu för jag har skickat henne pengar så skulle hon skicka ner den.

• becciz

CicciL
    Hur blir ert festprogram nu då.jag är ju lite nyfiken vi har inte printat ut vårt än så har du några andra tips så tas dom tacksamt emot.

• becciz

Jag håller med dig CicciL med skålarna hade gärna också sparat det till kräfterna ,men jag tror inte att vi kommer gå igenom alla sångerna.
    Sen är jag nog rädd för att våra gäster gör lite som dom vill
    Skatteverket är bra när man väl behöver dom,men jag har tjatat på mitt kontor i två månader att dom ska skicka en kopia på min namnändringsblankett. Men igår fick jag den.

• becciz

Två frågor! Vem har ni som värdpar? och vad har dom för uppgift?

Jag har kollat beskrivningen här men blev inte riktigt klok på det ändå.

• becciz

Tack för det svaret CicciL.
    Minan föräldrar har lite av de uppgifterna. ska båda förälderparen hälsa välkommna till kyrkan eller bara mina?

• becciz

Vi ska ju ha planeringsmiddag i morgon så då ser vi hur det blir. Men mina föräldrar är väldigt engagerade medans hans inte bryr sig så mycket överhuvud taget. Min pappa har väldig ångest inför att hålla tal. ja,ja, va är en bal på slottet!
    Trevlig helg på er alla.

• becciz

Fy jag är så grymmt besviken och ledsen över min blivandes familj dom ar lyckats förstöra bröllopet för oss precis som alla andra lyckliga tillfällen
    Jag har gråtit sen igår och kan inte sluta.
    Jag kan inte ens skriva vad jag känner.
    FY

• becciz

fy f*n jag mår så illa,jag vet inte vad jag ska göra. känns som att jag har gråtit sen i lördags.

jag har haft problem med hans famlij under nästan hela vårt förhållande,dom ser det som att jag har tagit deras son och bror från dom. jag har stöttat hans mamma under hennes skilsmässa och nu vänder hon mig ryggen för att komma tilbaka till sina döttrar i en enad kamp mot mig.

Hon har ljugit ihop massa saker och alla i familjen tror henne med hull och hår bara för att det gäller mig.
    dom ser bara sig själv som offer och tycker det är fel av mig att jag inte involverat dom i bröllopet och bara min egen familj,men saken är den att dom behandlar mig som skit och har inte frågat en enda gång hur planerna går eller så inte visat något intresse över huvudtaget.

När vi vänta vårt först barn grät hans stora syster en hel dag för jag hade förstört hans liv vi var 21 respektive 22 år vi hade jobb och bodde hemifrån.
    Andra barnet ringde hon och sa att jag ser inte fram emot att detta barn ska födas. Hon har visat enorm avensjuka och hela familjen är enormt egoistiska.

Jag har så svårt att säga ifrån men vad ska jag göra nu??????
    Jag vill inte ha dom på mitt bröllop men jag tror ändå att min sambo vill det fats han är så trött på dom och säger att han inte bryr sig om dom mer. Gud vad ska jag göra känner mig spy färdig. Nu när man ska vara glad och njuta av bröllopet.

Allt lyckas dom förstöra

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd