Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

CicciL
    Måste man ha en hemsida för attlägga ut saker här? eller om någon annan vet annars kan vi kanske maila festprogrammet till dig. Jag är jättenöjd!!

• becciz

Jag mailar det till dig ikväll jag satt med det halva dagen igår, det är jobbigare än man tror.
    Jag sover inte bra på nätterna och det börjar kännas nu. Jag ligger och tänker och kan inte somnapå några timmar och när jag väl sommnar så drömmer jag,så jag känner mig aldrig utvilad.
    Men känner mig inte nervös men det ligger väl undertryckt då.

Min mamma skickade söta mail till oss i morse till min blivande skrev hon.
    Hej snygging skulle bara säga att du är väldigt välkommen som min riktiga svärson!Du är bara bäst kram. Ganska gulligt va..

• becciz

Man kan ju alltid tvätta dom med smyckestvätt eller silverputs men att lämna in dom blir nog ändå snyggast för dom blir som nya.

• becciz

Jag är också förkyld och har ont i hela kroppen. Även jag är glad att det kom nu!
    Det kommer nu när man gämt är stressad och pressar kroppen till det yttersta. Jag behöver gå ner lite i vikt för att klänningen ska sitta perfekt.
    Så kämpar man som bara den nu så rasar man kanske den sista veckan pga nerverna,så blir den för lös. Det hade väl varit något det

• becciz

Det var bara kul om ni fick någon nytta av det. Jag känner mig också ganska lungn nu det är bara kyrkprogrammet som ska skrivas sen på lördag är det planeringsmiddagen sen är det klart tror jag ska man väl säga.
    Nu väntar jag med spänning på om det blir någon möhippa,jag har mina aningar om den tolfte men vi får se.

• becciz

Jag har gått ca två månader i mina skor och dom gör fortfarande lite ont. Jag är klar med vår bordsplacering och nu hoppas jag att det inte blir några bortfall!

• becciz

ohh, Vad ni har fina klänningar!!! jag blir nästan lite rädd att titta på andra klänningar,tänk om man ångrar sig. Jag säger ju bara en sak jag såg inte några klänningar från Maggi Sottero och det tycker jag är synd för de är de finaste klänningar jag någonsin har sett.
    Men jag fullkomligt älskar min klänning.
    Jag hittar ingen bild men det är en axelbandslös klänning i champange med ett långt släp. sen är det spetsapplicationer lite här och där svårt att förklara.

• becciz

Hej
    Jag hittade min klänning till slut har helthttp://www.nixa.se/show_image.php missat den.
    Junilejon Jag förstår dig precis tyckte sist när jag provade klänningen med alla underkläder att den kändes svår att knäppa så jag fick lite panik,har i och för sig mens nu så får väl skylla på det eller hoppas!!
    Tränar som bara den men har blivit förkyld så nu tar jag det lite lugnt så man blir av med förkylningen.

• becciz

Jag kunde inte hålla mig var inne och tittade på Maggi sottero. Jag skulle vilja ha en 5-6 byten under kvällen.
    Fast nu har vi precis bråkat lite
    Det går snabbt nu när kännslorna svallar,tur att det inte varar så länge.
    Men jag gifter mig nog med den envisaste som finns

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd