Inlägg från: becciz |Visa alla inlägg
  • becciz

19 augusti - ny tråd

Har inte sovit så bra inatt,tankarna har gått runt i huvudet hela natten.
    Jag måste ut idag och hitta kläder tii mina barn.
    och dessutom har min kära blivande man slarvat bort ca 3800 kr, och just nu är det inte så fett ställt med ekonomin.´`:_( Allt ska ju betalas nu

• becciz

Japp,det löser sig alltid.
    Har lite allternativ att undersöka idag.

• becciz

Jo, jag tänkte hur ska nigöra på bröllopsdagen och natten innan? ska ni sova hemma och ska ni ses innan kyrkan?
    Jag funderar på att sova hos min syster på kvällen för jag ska göra mig i ordnung där, men sen är det ju bekvämt hemma!
    Men det bygger kanske lite extra spänning om man inte ses förren man är klädda och klara. Vad tycker ni?

• becciz

CicciL
    Jag bor i skåne utanför Helsingborg så någon Stockholmsresa blir det inte nu tyvärr. Men känns som det finns mer av allt att få tag på där uppe.
    Nasse7
    Vad har du för underklädesproblem? jag säljer kan kanse ge dig några tips.

• becciz

Jag kan bara säga lycka till, det är lite knepigt med undekläder! Jag har varit i de flesta affärer här och det är inte billigt så för mig blev det ett sett som jag har stor användnung av sen också.
    Det är alltid svårt när man vet vad man vill ha men inte vet var man ska få tag på det.

• becciz

Åk till Helsingborg vi har en superaffär!
    Domhar allt mellan himmel och gjord fast Paris är ju helt klart finare
    Du springer nog på något när du minst anar det.

• becciz

Hör då av dig så lovar jag att hjälpa dig!!!!
    Jag var inne på köp och sälj där var lite underkläder.

• becciz

Har varut och kollat på stan hittade ett ställe som hade svarta kostymer till min 5 åring men till 1 åringen var det slut.
    Hon hade dock vita till båda men när vi provade såg dom ut som två maffia bossar. gillade inte dom. Har fått erbjudande att låna en smoking till den stora,men alltid när man lånar något går det alltid sönder eller något. Så fortsättning följer.

• becciz

Hej på er!
    Jag har varit i Tyskland och handlat spriten så nu är det också klart och sen har jag hittat smokingar till mina barn. Gud så fina dom blir. Det är en jätte lättnad eftersom jag har haft sådana problem. Men nu har jag blivit ovänn med min pappa och det har aldrig hänt innan,så det känns inte alls bra. Försökte prata med honom innan men då var han bara kort och otrevlig mot mig. Så nu vill jag bara gråta det är ju det sista man vill just nu. Ska ju inte bli kul att lägga sig nu,gillar inte att somna som ovänn. Hoppas ni andre har haft en bättre dag.

• becciz

Det känns inte som att luften är rensad nu envisa kar!!!!!!!!
    får väl se om han hör av sig imorgon.

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd