Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

19 augusti - ny tråd

Det var ju dumt, men du kanske kan "para" ihop folk och så där så har du ju gjort lite på den biten i allafall

• Bröllopstokiig

Nej, morgongåva hoppar jag över till honom becciz, men jag tror jag kommer få en. Jag frågade honom hur vi skulle göra med morgon gåva, och han sa att det är ju gammal tradition att mannen ger, så då tänker jag hitta på något romantiskt när vi är på bröllopsresan efter bröllopet i stället, som en överaskning. Han har dessutom allt, så det skulle blivit svårt för mig att få till något i allafall. vad har du/ni hittat på?

• Bröllopstokiig

ÅÅÅ vad bra idé!!!!!!!!!!!!!!!! Graverade snusdosa i silver, VAR hittar man det??? Å det skulle jag kunna tänka mig, det var ju skit coolt!

• Bröllopstokiig

The Runaway Bride; det beror ju på vad han är för "sorts" kille. Min m2b har relativt dyr smak, så det är jätte svårt att hitta ngt till honom sen har han annars allt som man kan komma på. Vet att manschettknappar kanske kan tyckas trist, men jag tror att ett par i silver med hans/era initialer graverade och kanske ert datum, skulle uppskattas som omväxling. Minnes värda saker till grababr finns det inte mycket av. Klackring kanske? Silverbägare eller liknande? upplevelse, den minns man ju men det är ju kanske inte ngt man bär med sig? Klocka?

• Bröllopstokiig

Min kille har redan en Rolex, och den nya han vill ha kan han glömma att jag ska köpa, för jag har inte de pengarna (särskillt inte nu i bröllopstider) MEN jag tycker verklgien ett par manschettknappar i silver, som du graverar ngt på där en trevlig grej, det kan man aldrig få för många av och sedan har du ju verkligen givit ngt personligt med lite tanke och tid bakom i så fall, eller hur?

• Bröllopstokiig

becciz:
    Vet inte var du bor, men jag var på stan i går och letade efter en fluga till min näbb. Kan varmt rekommendera Debenhams i Stockholm på Drottninggatan, de har massor med bröllopskläder till barn. Det var dessutom rea på vissa saker, jag har redan klänning etc till mina näbbar, men kunde inte låta bli att bara stå och titta o ta i alla dessa söta grejor. Väl värt ett besök!

• Bröllopstokiig

Okej becciz, då förstår jag att det kanske är lite svårare för dig synd för det fanns mycket fint där... ja ja

Ag underkläder har jag med ett problem där, jag har en tight klänning upptill, så det får inte vara något med super spets... jag ska kolla NK och även Twilfit. HM har en hel del, men det kanske inte känns så exklusivt när man ska gifta sig...??

Jag och min m2b kommer på i en hotell svit natten innan bröllopet och bröllopsnatten. Från början ville jag att vi skulle vara isär som gammal tradition säger, men nu har jag tänkt att det kan vara mysigt att vakna upp tillsammans, sen får han byta om hemma hos sin mamma och vi kommer inte ses förrän jag är framme vid altaret efter det wiiiiiii pirrigt värre....... Lite tradition i allafall

• Bröllopstokiig

Nasse7, jag var på HM i går och hittade en sådan body med strumpeband som du talar om i vitt. Fast det var den speciella HM butiken i sthlm som bara säljer underkläder! Jag stod länge och höll i den! Du kanske kan kolla på ert HM trots allt?? Du har inte några planer på att ta dig till sthlm över en dag och kolla annars?

• Bröllopstokiig

Nasse7; den ligger i Gallerian på Hamngatan i sthlm, snett över NK. Jag försökte titta på nätet om de hade bilder på den men hittar inte ngt. Hur som, de har sådana och det som är bra med HM är ju att det är relativt bra kvalitet och jäkligt bra pris!

• Bröllopstokiig

Eccisen: Vad kul att du hittade kläder till barnen! Jag var inne på Debenhams själv förra veckan och såg alla dessa bedårande kläder! Hur gamla är de små juvelerna?

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd