Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

19 augusti - ny tråd

Hej tjejer!!!
    Har faktiskt unnat mig 5 dagars semester på Västkusten... I kväll ska jag limma och ha mig, vigselprogrammen ska vara klara till i morgon!
    Jag har fortfarande super mycket kvar att göra, men i helgen så ska jag försöka besälla blommor och tårta etc i allafall, så jag kan bocka av lite mera.
    23 dagar kvar! Helt sjukt vad tiden går fort och den kommer ju dessutom bara springa iväg nu med, de sista 3 veckorna!

Vet ni vad man kan köpa en fluga till en 3 åring för någonstans?? Jag har letat på Åhléns, NK, Zara, Debenhams HM och Polarn&Pyret!?!?!?! Den ska vara svart o på NK hade de bara röda o blå.

• Bröllopstokiig

Vad bra, jag ska kolla Lindex då, de kanske har någon kvar i sthlm. Tack Becciz för tipset. I de affärer jag har varit i så säger de att de bara tar in sådant till barn under jul/nyår. Typiskt nog, ja ja jag får leta vidare idag!

• Bröllopstokiig

_ia_
    Tusen tack för tipset, jag vet vilken affär du menar, jag ska kolla där idag.

• Bröllopstokiig

Min är en med stor sten i mitten som står upp(0,57) och sen är det 8 st 0,08 på sidorna, lite amerikansk stil.

• Bröllopstokiig

Absolut tjejer!

• Bröllopstokiig

_ia_
    De hade inte flugor till barn i krimskrams butiken på Kungsgatan. Sen letade jag på vartenda Lindex jag orkade och gick förbi, inte där heller.

I går sprang jag och letade underkläder igen, och det finns verkligen ingenting som jag kan tänka mig, det man hittar är typ strumpeband och stringtrosa i samma, men när man ska ha en matchande bh, så finns det inte. Provade med olika spets, men det stör mig att det inte är samma serie Ska till Karlskrona i helgen, och hoppas att det inte är lika utplockat där!

• Bröllopstokiig

becciz!
    Din ring var skit fin!!!

• Bröllopstokiig

angelici_81

jag ringde henne och hon hade en svart till mig, så jag la undan den till nästa vecka! TUSEN TACK!!!

• Bröllopstokiig

Jag hittade faktiskt underkläder igår, i min storlek, på twilfit. Torsellett med spets, helt grymt fin,halva reapriset, men det fanns inte troser eller strumpebandshållare till
    jag ska kolla på nätet och även i min lite mindre stad som jag ska till i helgen, hoppas inte tjejerna sexar till sig lika mycket inför sina gubbar därnere, så det finns något kvar i allafall.
    Hittar jag inget, så sa de i butikerna till mig att ha is i magen för det kommer att komma in nytt inom 2-3 veckor, hmmmmm, det kanllar jag is i magen. Men i västa fall får det bli något som inte är enhetligt, min m2b kanske är så trött eller lite tipsy så han inte noterar spetsen...

• Bröllopstokiig

Appropå strumpebandshållar, jag tycker det är jätte raffigt, jag har haft det någon gång innan, o man känner sig faktiskt riktigt fin i det!

Svar på tråden 19 augusti - ny tråd