19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Ja, Aruba är lite dyrt faktiskt...om du inte gett upp drömmen om Västindien helt så tror jag Ving har ett resmål som heter Isla Margarita (eller så) som är billigare och ska vara jättefint. Vet dock inte mer om det. Tyvärr är ju flygresorna så himla dyra så det drar ju iväg redan där.
Själva ska vi bara bila nere i Europa efter bröllopet, men det är som du säger becciz, är man bara tillsammans så kan man ha det mysigt även på lite mindre exklusiva resmål.
Han vill så gärna på valsafari så det skulle vara kul om han fick uppleva det.det är i och för sig ingen resa man gör med barn så vi ska kanske passa på nu när barnvakt är ordnad. Annars har vi kroatsien och spanien min syster har lägenhet i spanien. ja, det får bli vad det blir.
oh en katt bland hermelinerna! Förlåt brudar, jag är en oktoberbrud som bara var så nyfiken om ni var nervösa ännu
Å så såg jag att becciz funderade på valsafari. Jag kan mer än gärna tipsa om späckhuggarsafari i Tysfjord vid lofoten. Vackrare natur får man leta efter! Och hur häftigt som helst. Även du kommer att tycka det är mysigt! Sen värma sig vid brasan... Bästa tiden är oktober-november har jag för mig. Inte så soligt och skönt kanske, men *ah* sååå vackert...
*smyger iväg till min egen oktobertråd*
Becciz: Om man har tur så får man se valar när man är på Azorerna.
Vi var där i augusti för några år sedan och vi avr ute på en sådan tur. Tyvärr såg vi inga valar, utan bara delfiner, men de sa att måga av turerna de kör har de verkligen sett valar på. Så visst finns chansen.
Azorerna är jättefint annars, mycket grönt och blommigt och inte alls så turistigt som många andra europeiska länder. Det är hyfsat billigt med och det gör ju inte saken värre.
Nasse7
är det bara en natur upplevelse eller kan man bada och sånt också? Alltså jag menar är det varmt och så? Man kan bo på det finaste hotellet nere i hamnen för minder pengar än det kostar för en person att åka till Aruba. Båda två då.
Hej igen!
Jag skulle behöva ett litet råd,jag håller på med en stor bordsplacerings skyltmen det gäller ett placeringsproblem.
Min kusin är toastmasteroch sitter längst ut på mittbordet han är döv på höger öra så han måste sitta så. Nu till det lilla problemet hans sambo sitter mitt över honom för hon ska hjälpa honom och hon är det som har hand om det praktiska i festen styr serveringspersonalen.
Jag träffade dom för ett för en månad sen släppte dom bomben för mig dom ska seperera och har nu gjort det. Min kusin är helt övertygad att hon har en ny så ska jag flytta henne och var ska jag sätta henne?
Gud vad det blev många fel! Hoppas ni kan läsa vad det står
Becciz, tänkte svara på din Azorerna-fråga. Det går definitivt att bada, men stranden ligger någon km utanför huvudstaden. Man kan välja att antingen bo på ett hotell nära en strand, men långt ifrån centrum eller bo inne i centrum och ha lite längre till stranden.
Eftersom det går bra bussar föredrog vi att bo inne i centrum (Ponta Delgada).
Då är man ju nära till alla restauranger men kan utan problem ta sig till stranden vid behov.
Vilken knivig situation becciz!
Ska de två forfarande ha samma uppgifter på bröllopet, dvs han som toastmaster och hon som fixar med praktiskt med köket osv?
Svårt att veta hur din placering ser ut men nog låter det som om man ska försöka placera dem LÅÅÅNGT ifrån varann.
Träffade vårt band för festen idag. Kändes så himla bra och jag känner mig mycket trygg med den biten i alla fall.
iiihhhhhh - e det fler än jag som inte har den blekaste aaaaaaaning om hur man ska hinna allt till den 19?????