19 augusti - ny tråd
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Vår gamla tråd är avstängd så jag öppnar en ny! Nu är det knappt två månader kvar...
Ja,då har man varit gift i två veckor och kommit hem från en underbar bröllopsresa.
Även fast den inte gick så långt som vi egentligen ville så blev den helt underbar!!!
Nu är vi tillbaka i vardagen igen imorgon är det inskolning för min minste, och dessutom har vi vänt upp och ner på undervåningen i huset. Vi ska tappetsera hallen och lägga golv i tvättstugan.
Vårt första stora arbete som äkta makar.
Det är visst jobbigt att skaffa sig en fru och han kan inte lämna mig heller
Ha det gått så kommer vi in med bilder snart.
Tillbaka från bröllopsresan...har precis öppnat alla fina presenter! Dagen blev SÅ perfekt, vädret toppen och allt gick så bra! Vi var ruskigt nervösa innan vigseln men allt gick förstås fint! Kul att läsa att era dagar också blev fina.
Nu återstår väl att försöka sluta hänga på BT...
Hehe, jag tittar in här titt som tätt. Kan inte låta bli! ;) Vi åker på bröllopsresa i februari nästa år (maldiverna el. karibien) och jag längar jättemycket efter den resan. Lite trist att vi inte kom iväg nu, för det hade varit skönt att varva ner och bara njuta efter allt jobb man lagt ner på bröllopet! :) MEN, vi har ngt att se fram emot i alla fall när det är som kallast här hemma. ;)
Jag har också svårt att hålla mig borta,man är så nyfiken om någon har satt in bilder
GÅR ju inte att slita sig..!
Nej det går absolut inte att slita sig! Jag var t o m på BT-träff idag... :D
Hallå, andra 19 aug brudar! Min story och bilder finns här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1856250.html
Ancher: Jättefina bilder - ni verkar ha haft en underbar dag, grattis!
lolabe
Tack!
Vilken otroligt vacker håruppsättning du hade! Du passade jättebra i den! Supersnyggt! :)
hejhej allihopa :) fler som har svårt att riktigt förstå att ni har gift er :D har som inte riktigt sjunkit in än :D
Hej, vi ska till fotografen på torsdag och välja ut vilka bilder vi vill ha. Det ska bli riktigt kul att se hur dom blev. sen ska vi sammanställa alla kort på en skiva som dom som hjälpte till med bröllopet ska få. sen är det tackkort som ska skickas och när det är gjort då är hela bröllopscirkusen slut känns lite tomt. Men man är lyckligt gift med en ursnygg vigselring som jag inte kan sluta titta på.
hejsan tjejer!
jag ska till min fotogra nästa helg, men jag har fått se en massa bilder som andra har tagit, helt fantastiska.
Kom hem från en underbar smekmånad i Thailand i fredags, Evason resort & Spa i utkanten av HuaHin. Det var helt fantastiskt bra. Vi hade bokat en studio, men min man hade ändrat det utan min vetskap och ändrat så vi fick Pool-Villa. Det går inte att beskriva i ord vilken service vi fick, det var outstanding!
Blev välkomnade av general manager, resort manager, spa manager etc personligen. Hade V.I.P status och var inbjudna på cocktailparty osv. Rummen var helt grymma, att bara kunna hoppa rakt ner i sin egen pool 1 meter från sängen är en känsla svår att beskriva, särskillt när man är på honeymoon. Vår Butler (!!!!) var on call 24 timmar, alltså dygnet runt. Hon kom springande så fort vi ringde, behövde vi tandkräm till i morgon kom hon med en gång med dem på silverfat. Hon bokade in massage och fixade allt. Fyllde kylen med det vi villa ha och bjöd på champagne, frukt opch choklad etc. Hon var precis som på en film... stod i givakt hela tiden och följde ibland med oss till en av restaurangerna och visade oss vårat bord etc. Galet!
Jag ska lägga upp bilder så snart jag kan!
Grattis till er alla!
lolabe, underbart att få se dig och Marcus! Fantastiskt fina var ni.
På återhörande!
hej CicciL
Kul att höra ifrån dig
Jag hoppas att ni fick väl användning av det underbara smekmånaden och att där kanske växer en liten smekmånadsbaby i magen nu då
Cicci, det låter underbart! Du måste berätta mer sedan! Och jag ser fram emot att se era bilder - vi får höras på mailen framöver. Snart får vi bilderna från vår fotograf också - ser fram emot det!
Kram
Hej,idag var vi hos vår fotograf och skulle välja bilder.
GUD vad svårt det var,vi tyckte inte lika min man och jag. Men efter en lång stund kom vi fram till vilka bilder som skulle vara med.
Jag skulle lätt ha kunnat göra av med några tusen till men tyvärr så fick det bli det som var planerat från början.
Hej alla 19 augusti-brudar, kul att läsa om er dag och att ni haft det så fint!
Sent omsider har även vi landat efter vår bröllopsresa till Anantara Resort & Spa, också det i utkanten av Hua Hin i Thailand och nu finns en del bilder från vår stora dag och från Thailand på vår hemsida: www.lihem.se om någon är nyfiken. Vår fotograf, Veronika Svensson från Jönköping, gjorde ett superjobb, trots att det spöregnade på kyrkbacken!
Må så gott alla (relativt) nyblivna fruar!