Sept-06 by Nonika # 2
Hej på er!
Nu har jag hittat hit till nya tråden också, jag har varit väldigt inaktiv här på BT, både på grund av midsommarfirandet och slutspurt på jobbet inför semestern.
Skönt att höra att alla andra också haft det bra över midsommar! Vår egen midsommar var jätterolig, bästa på väldigt länge! Vi hade fest här hemma i radhuset, 32 av våra vänner var här. Vi hade lånat långbord som vi ställt ut på gräsmattan, med vita pappersdukar och stora buketter med sommarblommor på borden. :) Vi hade gjort smörgåstårtor och ostbricka och en hel massa annat gott, det blev hur bra som helst. :) (och sambons kompisar hade dålig fantasi när det gällde presenter: han fick 15 olika sprit- och vinflaskor, så nu har vi dricka så det räcker till nästa midsommar också) :D
I måndags på kvällen träffade vi vår vigselförrättare. Vi var hembjudna till henne och hennes man, så vi fick kaffe och bullar där. :) Vi hade Amanda med oss, hon fick leka med en kattunge medan vi andra pratade tråkigt vuxenprat. :) Det känns jättebra att vi ska bli vigda av just denna person, eftersom jag känner henne väl sedan tidigare. Hon brukar dessutom alltid prata ganska personligt på vigslar och begravningar, och med en väldig insikt, så jag har på känn att när hon pratar kommer jag att grååååtaaaa... :)
evkasu: ja, visst är det härligt med rea?! :D På lördag ska jag och sambon ut och fynda lite, bl.a. har de -50% på alla kostymer på dressman. Får se om vi hittar något.
Nu ska jag cykla iväg till jobbet igen,har varit hemma på lunchrast.
Sköt om er!