Sept-06 by Nonika # 2
Hej!
Åh, hjälp vad ni skriver!!
Nonika: Kul att Pelle blivit "sexad" (heter det inte så, eftersom de blivande brudarna blir "hippade")!
Jag var också lite missnöjd med skriften i min ring, det är en väldigt otydlig skrivstil, man ser knappt vilket namn och datum det är. Men jag försöker tänka att jag vet ju vem jag gifter mej med ändå. :)
Jag kan inte kommenter alla era inlägg, jag har inte ens hunnit läsa igenom dem ännu. :)
Men jag kan ju skriva att på lördag, om en vecka alltså, är det äntligen min brors bröllop! Det kommer att vara spännande att se hur allt går, och säkert lär vi oss av deras misstag också. Men mest av allt kommer det att kännas som en aha-upplevelse, eftersom jag då kommer att inse att allt detta som vi och de har planerat så länge verkligen kommer att hända också! :) Just nu känns det bara overkligt och avlägset.
Brudnäbbarna prövade sina kläder, skor och hårspännen igår, de är jättesöta. :)
Jag funderar på att köpa blomblad som brudnäbbarna kan strö ut i gången i vigselrummet, men jag är lite tveksam. De kommer ju att ha varsin bukett i handen, så de har ju inga händer lediga till att strö ut bladen med.
Har gjort målarböcker med passande ljuslila pärm åt de två småttingarna som står på gästlistan, så de ska ha något att syssla med också. Färgkritor och stickers kommer de också att få, och kanske ballonger också.
Börjar ni andra bli nervösa än? Jag får ibland en nervös kittling i magen när jag tänker på att det bara är 6 veckor kvar nu! (42 dagar!)