Inlägg från: Fru The |Visa alla inlägg
  • Fru The

Vår dag 070707... #3

Gerda

låter gott det! Och ja.. män blir ju som små barn..

• Fru The

förhoppningsis

fotograf som är så viktigt! Det är ju de enda minnena som finns kvar efter bröllopet ju.. Hoppas verkligen att ni hittar någon bra!

• Fru The

förhoppningsis

*skratt* Låter som ett utmärkt hot!

Hitta en bra fotograf.. bestäm över huvudet på honom annars om hotet inte tar... *ler*

• Fru The

Gerda

vi betalar 3000kr för ett album med 17 bilder i 10x15. Då är de tagna utomhus och innan bröllopet...

Han är duktig. Hans bilder m.m. finns på:
    www.nefotodesign.se/index.htm

• Fru The

Gerda..

ska rätta mig själv lite.. det var 16 bilder i album i 13x18cm som det handlade om..

• Fru The

fina bilder er fotograf har tagit.. gillar bröllopsbilderna. Tycker inte att de känns så uppställda..

• Fru The

Hejsan!

Hur går det för er andra?

Själv så har jag bockat av sidenblommorna. Blev inga riddarsporrar i alla fall, men andra blå sidenblommor är beställda så jag är nöjd.

Sedan har jag derigerat om tärn-uppgiften till en annan kompis som redan nu bollar med mig. Tjejen som jag tänkte på först varken orkar eller hinner. Lite synd och jättetrist, men vill verkligen inte tvinga på henne en uppgift som hon inte vill ha.

Men det känns bra nu. Har varit lite ledsen och så över allt. Mycket på en gång ibland..

• Fru The

Gerda

Ett paraply låter kanon.. men 400kr låter mycket, även i mina öron.

När kommer nerkomsten? Förstår att det är mycket att göra inför den lille. Måste vara trevligt också..

Svar på tråden Vår dag 070707... #3