Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Vad ska ni ha för färgtema? sitter och kollar på inbjudningskort
rosa, vitt och guld är vårt färgtema.
ska nog göra korten själva, har börjat designa lite på datorn.. kul kul! :)
JoMiJon
Midnattsbröllop låter helfestligt! Fast inte praktiskt för vår del.. Registrering av partnerskap också..
Enamorada.. jag vill att det ska bli perfekt och jag tror vi köper sånna saker förhoppningsvis gifter jag mig bara 1 gång och så många gäster ska vi ju inte ha..bir max 20 inbjudningskort iaf..
The
ja men det kanske inte funkar vi får se..
vårat färgtema är lila är cremé.. vi ska göra alla trycksaker själva..
JoMiJon
Färgtema blir kornblått/creme-färgat/grönt
Tema för övrigt är folkmusik och hjärtan
Vill ni se mer vad jag har tänkt på så kolla här:
pg.photos.yahoo.com/ph/thess_brollop/my_photos
för vi har bara ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar!!!!
Ett år kvar och det ska firas!!! Undrar om vi inte ska åka och boka hotellet och be att få se hur ett rum ser ut och så.. Det vore väl kul? Och sedan mysa med älsklingen..
weeeeeeeeehooooo ett år kvar :D :D :D
tänk vad nervösa vi är vid det här laget nästa år, antar jag ;)
jomijon. oki vi har typ 60 inbjudningar att skicka... och jag tycker det är kul att pyssla lite och få de precis som jag vill ha dem... tror de blir riktigt fina faktiskt :) men det finns ju mycket fint att beställa färdigt också. det som är tråkigt då, tycker jag, att de jag gillar från typ calligraphen, har jag sett många andra som har, och jag vill ha lite eget... vill va lite speciell hehe :) men har du hittat några kort du gillar? bestämt färgtema? :)
Enamorada
Nej vi har inte bestämt något.. jag har sparat länkar till korten jag gillar från Calligraphen iaf..
Färger.. ingen aning hur många ska man ha?
Jag gillar blått och silver och brudklänningen blir om det blir den jag vill ha i Ivory iaf.