• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Fru The

JoMiJon

Bröllopsvit låter lyxigt. Själv väljer vi ett vanligt dubbelrum med dubbelsäng. Det räcker långt! Man lär vara så slut i alla fall efter en hel dag med händelser.

Vet inte alls ang. alkoholförbud. Men kan inte tänka mig det. Eller? Ska inte säga något säkert.. Men har aldrig hört talas om det.

• Fru Enamorada

nej vi ska inte fira, tyvärr. jag ska jobba hela helgen så vi kommer knappt att hinna ses överhuvdtaget. :( men men sånt är livet. och jobba måste man ju göra, speciellt nu när man har ett bröllop att spara till.. :)

blått och silver låter ju fint jomijon. det och nån annan färg blir kanon. du kan ju ha ivory lr creme lr nåt åt det hållet...

tror inte heller att de har alkoholförbud... men är inte säker. du får fråga dem helt enkelt! :)

har ingen aning om var vi ska spendera bröllopsnatten... finns väl bara ett hotell i vår lilla stad iofs haha... men vi kanske bor hemma i vår lägenhet.. spelar faktiskt ingen roll för mig :)

nu ska jag pallra mig iväg till jobbet strax, ha en trevlig helg allihop!

• Gabbies

vi ska ha också ha en riktig bröllopssvit.. :)

jo jag kan faktist tänka mig att det kan vara alkoholförbud på församlingshem.. men jag vet inte säkert.. det bästa är väl att fråga dem..

• JoMiJon

Gabbies
    hade för mig att dom nämnde det när vi skulle ha dopet för sonen..men vi får se vad mailet säger kanske är kyrkan redan bokad..

• Fru The

Hoppas att ni får det som ni vill ha det.. Håller tummarna!

• JoMiJon

Med eller utan barn på festen?

Av de som kommer på festen har.. alla utom 2 par barn och vi har barn både gemensamma och hans tidigare.. svårt att få barnvakt när farmor etc är med på festen..

• Gabbies

vi ska ha barn med på festen..

• Fru The

Utan barn på festen är önskemålet.. Har å andra sidan inte så många vänner med barn, så det hade nog inte blivit mer än max 9 st i så fall och förmodligen hade 5 av dem kommit. Men vi vill ha barnfritt. Inte för att jag inte gillar barn. Men barn ska också kunna få vara barn och då passar inte en middag på 3 timmar direkt och jag vill inte göra något eget till dem.. men det är ju upp till var och en.

Spädbarn är naturligtvis välkomna, men jag tror knappast att det hinner komma några sånna på ett år. Inte vad jag vet är planerat i alla fall..

• JoMiJon

Vi firade inget igår däremot övade vi inför bröllopsnatten *S*

• Fru The

JoMiJon

Det är aldrig fel det heller..

Vi var hos ett par vänner på kvällen och hade vinprovning. Jätteskoj. En av dem är långtradarchafför och kör i Italien. Han har lovat att köpa hem till vårt bröllop. Så vi slipper åka till Tyskland. Skönt!

Svar på tråden Vår dag 070707... #3