Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
tärna och marskalk är det tänkt..
Ser att det børjar bli fullfart på tråden nu! Ska læsa igenom bit før bit. Sjælva har vi allt kvar førutom festlokal/arrangør (som æven blir vigselplats) samt bestæmt vem som ska baka brøllopstårtan ;) Lite på den sløa sidan ær vi...
Gerda>>
Det är väl helt okej.. du kommer ju få något att göra.. Själv står vi snart och stampar då vi inte kan förbereda så mycket till... Inte kul det heller..
The
Jo, det ær sant... dock vore det bæst om vi satte liiiite mer fart ;) eftersom vi får barn i novemebr.... men det distraherar liksom fr brøllopet.
Å andra sidan vet vi precis hur vi vill ha saker o ting - det ær eg. bara færgtema som hindrar oss fr att ex. planera trycksakerna. Fotografen har jag lovat mig sjælv att jag ska boka denna vecka. Klæder tar vi næsta år iom att jag inte vet hur kroppen ser ut 8 månader efter barnafødande... Du hør ju hur jag skjuter på saker och ting ;)
Hur blir det nu før er? Ska ni vigas utanfør en kyrka och vælsignas dærefter? Jag har inte varit uppjkopplad på vældigt længe...
Får ta en tur till rådhuset innan välsignelsen i kyrkan tror jag.. med fotografen emellan..
Ok! Har ni bokat en præst som vægsignar er? Det ær væl den viktigaste biten kanske?
vi har namn på flera präster som kan tänka sig välsigna, men ingen av dem vill boka innan nästa år..
Ok, men det ær skønt att ni har en lista på præster då! :)
ja verkligen.. fast just nu hade jag behövt komma hemifrån och få en avkopplande semester från allt strul som har varit över allt..
:( :( :(
Blir det ingen semester eller ligger det långt fram?
Vi kom hem igår fr Sverige, vår enda vecka på hela året... kort och gott, fast vi hade behøvt iaf en vecka till...