Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
usch vad tråkigt att höra! Men stanna kvar i tråden vilken dag det än blir!!!
åhh va sött sagt! Jag funderade på hur jag skulle göra med det.. om jag skulle byta tråd till den andra eller inte men då stannar jag här så klart.. :)
Gabbies, klart du ska kvar hær!
letar lokal, jätte svårt, mycket är redan taget, hur lång tid innan behöver man vara ute eg?
førhoppningsis
Vi bokade festlokalen i januari/februari! Mycket før att våra 2 alternativ är väldigt populära och bokas upp långt i førväg.
Hoppas att ni hittar en passande lokal - skulle ni gifta er i Augusti?
vi bokade våran lokal (som dom nu har avbokat) i mars eller april tror jag att det var.. Kyrkan bokade vi i januari (den vart dock också avbokad) så bytte vi i maj måste det ha varit och då tog vi den sista tiden dom hade kvar i den kyrkan den dagen..
vi har onekligen valt ett populärt datum i alla fall!
Gerda
vi gifter oss 070707
letar fortfarande lokal
förhoppningsis
har ni bokat vigseln? Hoppas att du hittar lokal..
förhoppningsis
FØRLÅT! Jag är helvirrig (så går det när man fusk-surfar på jobbet). Tråden är ju 070707 *bäng*
Ja, lite mindre än ett år kvar har du ju då... å eftersom mkt redan är bokat måste ni väl ligga i før att hitta lokal? Hur hade ni tänkt ha festen? Lokal coh mat själva eller hos restaurang/arrangør?