• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • förhoppningsis

Nacka, Stockholm

aha, då fattade jag...
    har inte ens börjat fundera på fotograf ännu

• Gabbies

haha förhoppningsis.. vi har gjort mkt men vi har redan palnerat i ett år.. under året som e kvar ska vi göra alla trycksaker själva, skicka ut alla grejjer, boka frisör och smink, fixa fotograf, boka hotell (kanske jag ska ta o göra snart), prata med smeden om min ring, fixa resten av mannens kläder, hitta smycken till mig, boka konditor.. det finns massor kvar att göra..

• förhoppningsis

känner att jag ligger lite efter...

• Gerda

Jag har ett ungefærløigt planeringsschema som jag kolalr då och då. De ger en øverblick øver vad som behøver gøras och nær, å æven så att man inte glømmer ngt.

Ganska skønt att kolla på då och då... o se att vissa saker faktiskt ær gjorda fast det kænns som om en massa annat finns kvar.

• förhoppningsis

är det ett eget eller det som finns här på BT?

• förhoppningsis

på vilket sätt är den olika mot BTs? *nyfiken*

• Gerda

Det är bara en grovplanering så slipper jag gå in på BT's varje gång... som jag dessutom inte använder annat än när jag är sysslolös och fyller i för skojs skull.

Den jag har hemma påminner mig bättre då den finns direkt på burken;)

• Fru The

förhoppningsis

Vad vi ska göra resten av året?? Ta det lugnt och njuta och fixa med detaljer såklart!

Vittnen kommer vår tärna och marskalk att vara om nu min tärna säger blankt nej, för då får jag börja planera om totalt. Vad göra utan tärnan vid min sida?

Sedan i höst så ska vi på semester så då kommer inte mycket bli gjort. Och ju tidigare man är, desto fler valmöjligheter finns kvar!

Men jag ska ju prova vidare med tärna och mamma. Måste beställa i januari så...

Träna! Hårt ställd i höst. Här ska simmas varje vecka!! Mår bara bättre av det och det gör ju inget om jag blir lite tränad. Bara nyttigt för jobbet också.

Tjejens kostym ska sys upp i Singapore när vi är på semester och hälsar på min bror och hans familj. (nybliven faster)

Gå runt och bara njuta lite av att saker är gjorda och slippa paniken sen. Är inte stresstålig och väldigt ekonomisk.

Måste finnas massa saker att göra innan det är dags om man ska se till detaljerna också.

Allt är ju inte spikat, men mycket genomtänkt...

• Fru The

Om min tärna INTE säger nej.. skulle det ju vara.

Måste ändå kolla med Nämndhustet i Kungälv och boka tid för partnerskapsregistreringen.

Det finns inga vittnen där om man inte gör det på vardagarna på kontorstid. Men vittnen kan man ju alltid ordna...

Svar på tråden Vår dag 070707... #3