• Gabbies

Vår dag 070707... #3

Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)

• Svar på tråden Vår dag 070707... #3
  • Gabbies

nu är det iaf bestämt och klart, jag blir ingen 070707 brud.. :( Däremot blir jag en 077014 brud istället..:)

fast jag kommer hänga kvar här med er, det e ju er jag "känner".. men kommer även joina 070714 brudarna

• Fru The

Gabbies>> ja, stanna kvar.. annars lär det väl bli tyst här.. vad ska jag då sysselsätta mig med på kvällarna?

• Fru The

vet inte.. rädd för ensamhet kanske??

Så är det bara jag som har planerat hela bröllopet ett år innan det ska gå av stapeln?

• Gerda

Nääädå, det har vi också gjort... med många lösa detaljer... men vi vet precis hur vi vill ha det och vad som skall göras.

Förutom trycksakerna *grrr* måste hitta papper!!!
    :D

• Fru The

Gerda>>

Har redan köpt pappret.. Men kan ju inte trycka allt ännu.. allt är ju inte spikat. Inbjudningskorten är ju köpta, men jag gillar dem verkligen.. men vad ska man skriva i dem? Vad är viktigt att ha med?

• Fannys Mamma

Jag joinar er om jag får vi ska oxå gifta oss 070707 hoppas bara kyrkan är lediig!!

• Fru The

självklart..bara häng på!

• Gerda

The

Vi kommer att ha en bröllopshemsida också, men till gästerna i USA skickar vi info som hotell och turistsevärdigheter etc.

De svenska gästerna får vanlig info som: osa adress, karta till feststället, önskelista och hänvisning till hemsidan (där man även kan osa).

Sedan är det en vanlig inbjudan för vår del - fast gästerna inbjuds from brudskål och inte vigsel.

• Koalasara

Här är en till som ska gifta sig det magiska datumet 070707! Vi bokade det förra veckan. Tänkte att det kunde vara kul att vara med i den här tråden då! Tydligen är vi fler som är ute i god tid.

Svar på tråden Vår dag 070707... #3