Vår dag 070707... #3
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
Startar upp en ny tråd då den gamla snart kommer att stängas.. så välkommna hit! :)
nu är det iaf bestämt och klart, jag blir ingen 070707 brud.. :( Däremot blir jag en 077014 brud istället..:)
fast jag kommer hänga kvar här med er, det e ju er jag "känner".. men kommer även joina 070714 brudarna
Gabbies>> ja, stanna kvar.. annars lär det väl bli tyst här.. vad ska jag då sysselsätta mig med på kvällarna?
hehe sötis!
vet inte.. rädd för ensamhet kanske??
Så är det bara jag som har planerat hela bröllopet ett år innan det ska gå av stapeln?
Nääädå, det har vi också gjort... med många lösa detaljer... men vi vet precis hur vi vill ha det och vad som skall göras.
Förutom trycksakerna *grrr* måste hitta papper!!!
:D
Gerda>>
Har redan köpt pappret.. Men kan ju inte trycka allt ännu.. allt är ju inte spikat. Inbjudningskorten är ju köpta, men jag gillar dem verkligen.. men vad ska man skriva i dem? Vad är viktigt att ha med?
Jag joinar er om jag får vi ska oxå gifta oss 070707
hoppas bara kyrkan är lediig!!
självklart..bara häng på!
The
Vi kommer att ha en bröllopshemsida också, men till gästerna i USA skickar vi info som hotell och turistsevärdigheter etc.
De svenska gästerna får vanlig info som: osa adress, karta till feststället, önskelista och hänvisning till hemsidan (där man även kan osa).
Sedan är det en vanlig inbjudan för vår del - fast gästerna inbjuds from brudskål och inte vigsel.
Här är en till som ska gifta sig det magiska datumet 070707! Vi bokade det förra veckan. Tänkte att det kunde vara kul att vara med i den här tråden då! Tydligen är vi fler som är ute i god tid.