Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

Vår dag 070707... #3

det är sant, kan komma lite tårar vid talen oxå...

jag är lite nyfiken på hur du gör med egna näsdukar? Kommer du ha det?
    jag vet att jag kommer gråta i kyrkan men jag har ingenstans att gömma en näsduk el liknande, funderar på att be min m2b ha den i fickan...

Fast du skulle väl ha kostym, så du har egna fickor

• förhoppningsis

Min blivande drog in tärnan för mig så det blir nog han som får ha näsduken.

Men gör du ett paket åt dig själv? Blir inte det knepigt att stå därframme å pyssla med kuvert? Eller tärnan kanske har kuvertet å när det är dax tar hon ut näsduken...

Kom just på att jag nog vill ha en "riktig" näsduk, så kan jag brodera vårt nya monogram.

• förhoppningsis

när jag var tärna hade jag behövt en näsduk! Nu finns det fina foton när jag står å stirrar ner i marken och ser mycket sammanbiten ut istället.

• förhoppningsis

l i s a
    4800 för en lokal, vardå?? Låter kanon! Min lokalkostnad ser ut att landa på 13500! Sen tillkommer kuvertavgift på 500/pers exl alkohol.

• förhoppningsis

Var tärna bara för ett par veckor sen...
    ett litet bröllop utomhus, 30 gäster mottagning i trädgården.
    Det jag blev gladast över var att bli tillfrågad! Jätte ära!
    Vad jag gjorde som tärna, mycket bröllopsplanering, var med och kollade kläder mm gjorde värdinnejobbet under själva bröllopsdagen och hjälpe till med alla förberedelser dagen innan och städning dagen efter.

kläder använde jag en hel del som jag redan hade men det som köptes nytt betalade de.
    Fick en present som var personlig men inte kostade så mycket. Tanken som räknas! Och så bjuder de på middag lite senare.

• förhoppningsis

tyckte det lät klart värt att kolla upp om det låg i sthlm =) men Umeå blir lite långt...

för mina 13500 får jag lokal, dukar, porslin, glas mm

• förhoppningsis

hahaha sant!
    snacka om rödbeta...

• förhoppningsis

Tänk vad kul med bordsplaceringen...

• förhoppningsis

fast kul att kunna prata porslin å dukning med nån som tycker det är kul till skillnad från min M2B som tycker tallrik som tallrik

• förhoppningsis

The
    låter jätte bra tycker jag, då kommer de nog räcka till talen oxå

Svar på tråden Vår dag 070707... #3