Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

Vår dag 070707... #3

Om du inte hittar någon riddarsporre så vet jag att det finns ställen där de tillverkar sidenblommor som man kan köpa, så det ska nog lösa sig.
    Ganska praktiskt med fejkblommor i håret de slokar inte eller färgar av sig så man kan spara som minne hela livet

• förhoppningsis

Värsta lyxen att få gå hem tidigt, jag sitter där jag sitter till kl 17 prick.

• förhoppningsis

Har faktiskt väntat på dig här idag...
    du brukar komma och "mata tråden" med mig när jag har som tråkigast på jobbet.

NK säljer vet jag och så finns det en till som är en helt vanlig blomster affär som ligger längst st eriksgatan tror jag, kommer inte på vad den heter, men det tog ett bra tag innan jag fattade att det inte var riktiga blommor

• förhoppningsis

Sorry jo det är sthlm
    det är dom jag menar, är ganska säker på att NK gör egna sidenblommor iaf i sthlm, men kolla med NK i göteborg, de kanske har nått liknande...

• förhoppningsis

riddarsporrar i siden på NK i sthlm kostar 108 kr st, finns blå, vita, rosa.

• förhoppningsis

Ringde och kollade med dom...
    då har du iaf en nödlösning om du inte hittar någon annanstans

de heter "växtmakarna" tror att de finns på fler ställen i Sverige

• förhoppningsis

jo de gör själva, men hon har många inne nu. om man vill specialbeställa så var det bra att vara ute nån månad innan.

Men det är klart jag kan handla och skicka ner dom till dig

• förhoppningsis

tror att 108 kr var för hela stängeln med blommor...

• förhoppningsis

ring dom vettja =)
    08-7628540
    passa på att fråga om de finns i närheten av Göteborg
    så kanske det löser sig enklare än du tror

• förhoppningsis

klart jag kan hjälpa till om de behöver skickas

Svar på tråden Vår dag 070707... #3