• Jeny

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

• Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • TokMaijan

Anledningen till att jag vet dagarna är för att jag har en bröllopshemsida som räknar ner åt mig, annars går räkniingen i månader för mig tillfället...:D

• Jeny

oj va mycket ni skrivit idag!
    vi ska iväg och träffa en fotograf vi eventuellt ska ha imorgon. hoppas det verkar bra så vi kan boka det!

TokMaijan: vad heter den prästen ni har valt? för vi ska gifta oss i kävlinge församling och känner inte till någon av prästerna där. vill ju gärna inte att de väljer en dålig präst till oss.

• TokMaijan

Eva heter hon...kanon präst tycker jag vi hade henne på vår dotters dop...

• Åre bruden 07

här har det skrivits

• TokMaijan

som alltid men nu ska jag nanna kudden..ha det godis...

• chai

vad mycket ni skriver!! man hinner ju inte med...

läste jag nåt om fika igen? jag har semester v35 och 36... men åtminstone första veckan är vi nog hemma... andra veckan kanske vi reser bort... och C kommer före fikor under semestern, men det är nog ok att jag fikar med er tjejer...

ursäkta om jag är osammanhängande... är jättetrött och har lite svårt att tänka klart idag... bara tre dagar kvar till semester... och precis 8 dagar kvar till bröllopet...

• chai

uuuuhhh... precis 8 veckor ska det vara... jag ÄR trött och osammanhängande...

• onsdag i oktober

Jeny: Är det fotografen du länkat om tidigare? Kommer tyvärr inte ihåg namnet men det var en kvinna. Berätta gärna hur det går. Håller tummarna att det är som ni tänkt.

Jag är så glad för vår fotograf. Kul när man känner kontakt direkt när man träffas. Vårt val passar oss utmärkt

• onsdag i oktober

Myser fortfarande över mötet med guldsmeden. Känns så roligt att det är på riktigt nu
    Ska snart sticka till jobb. Första dagen efter semestern. Tar emot lite men det är ju roligt när jag väl är där.

• TokMaijan

jag sitter o myser inne i regnet...
    ska ha telefik med min väninna från Barcelona om en halvtimma...:D

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??