• Jeny

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

• Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • TokMaijan

jaaaa!!!! va kul!!!

jag kan skicka bilder till din mail på mina...

• Åre bruden 07

Ja gärna

Har lite ideer hur jag vill ha det fast ändå inte *s*

• Åre bruden 07

Ska ladda ner de bara har världens slöaste dator på jobbet bara

• Åre bruden 07

Tack så mycket Supersnygga inbjudningar

• onsdag i oktober

Allt pyssel låter underbart. Jag har ingen krativ ådra såg jag tar gärna emot hjälp. Vet dok inte om jag ska ha gästbok. Gästerna är ju intte så många

• onsdag i oktober

Så många stavfel i mitt förra inlägg Sitter på jobb och "min" 2-veckors baby skrek för full hals så jag skrev snabbt för att spinga iväg och mysa lite

• onsdag i oktober

Tokmaja kan du inte maial foto på dina inbjudningar till mig också. Nyfiken!

Jag behöver råd angående mina vigselprogramm. Tar med och visar på nästa träff. Behöver smakråd.

Årebruden: Ishotellet låter underbart. Det var mitt val från början. Stöp på att jag ville ha hela familjen med vilket blev massor av pengar.

• Åre bruden 07

Om det blir det alternativet så blir vi bara 40 pers (mitt sätt att få ner gästlistan) *s*

• Åre bruden 07

Får hoppas min kära kille kan få tummarna loss o går med på detta alternativet.

Ne nu måste jag logga ur Ska på kurs i sthlm torsdag-freda

På återseende allihopa

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??