• Jeny

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

• Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • TokMaijan

Väntar med spänning på reaktioner...

Hoppas att det är bättre med dig Onsdag.

Kjamar kjamar

• TokMaijan

det här e sååå spännande!!! Jag spricker...en har ringt o tackat Ja...kul kul! :D

• onsdag i oktober

Vad roligt Tokmaja - det känns väl som om du ska spricka snart

• TokMaijan

jaaa jag spricker o jag kan inte ringa nån heller..jag klättrar på väggarna här...:D:D helt galet...

• onsdag i oktober

Kul. Själv ska jag snart upp i stan och leta doppresent till en av mina vänners lille kille. Smycken, sparbössor, fotoramar osv fås ju i massor. Vill ge något personligt och genomtänkt. Hur lätt som helst... NOT

• TokMaijan

Om dopet inte är idag kan du ju göra en tavla till honom o kanske köpa en häftg puma overall som han kan rama in sedan när den är för liten...det tycker jag e personligt.

• TokMaijan

i den tavlan då asså

• Åre bruden 07

ja såna tavlor som man kan rama in saker i finns på ikea

• TokMaijan

Nu e jag på jakt efter en präst! Samma präst som döpte vår dotter hon tillhör kävlinge församling...hoppas hoppas att hon vill o kan viga oss. :D

• tårtsmulan

Någon minns kanske att jag berättade att min ring inhandlades lite på impuls. Det kändes helt rätt där och då, men tvivlet finns där nu. Det känns inte 100 och jag har nu börjat fundera på andra alternativ. Onsdag och 11/11 (eller någon av er andra), som har lite koll på det här med guldsmeder och kan kanske tipsa mig om vart jag kan vända mig om jag vill ändra förlovningsringen lite och köpa eller låta göra två smala ringar i vitguld med typ 13-15 små briljanter på rad.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??