• Jeny

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

• Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Eden-06

brud 11/11 klart att du ska få veta

Ska försöka att inte göra det så långt.
    Började med att det ringde på dörren kl: 10.00. Jag sov (som vanligt). Öppnade med lakan omkring mig. Mamma stod utanför och sen hoppade hela gänget fram. Extra roligt att mina barnsomskamrater också kom med
    Frukost hemma hos mig. Fick ett inplastat bild- och textcollage om mitt liv och P. Jätteroligt Förstår ännu bättre varför han är mannnen i mitt liv
    Fick duscha, packa en väska med diverse saker och sen iväg.

En vända på stan med "snällt" uppdrag. Lunch. Ögonbindel och iväg till Laserdome. Skitrolig femkamp. TRÄNINGSVÄRK idag. Dusch och bastubad. Middag.

Hem till en kompis där jag fick berätta fritt utifrån olika (pinsamma och roliga) händelser och personer i mitt liv. Sen ögonbindel igen. Fick saker i handen som jag skulle gissa vad det var. Lite pinsamt att jag svarade rätt meddetsamma - sexleksaker Fick sedan hålla i ett sexleksaksparty (fick mycket hjälp av tjejen som egentilgen håller i sånt) Mycket skratt vill jag lova.

Sen var det dax för fotografering i all konstig utstyrsel. Tex fotbollskläder, marockansk dräkt, dyksaker och inte att förglömma - underkläder. Detta ska bakas ihop till en present till P så småningom.

Efter detta var det fortsatt mys och snack. Trötta som bara den hoppade vi (på mitt initiativ) över en utekväll. Hade ju redan hållt på i 15 timmar. Phu.

• onsdag i oktober

Ohh tjejer såg ju nu att jag skrev på någon annans inloggning. Hur går det till?

• brud 11/11

hahahaha låter som du haft skoj.. längtar med hatkärlek till min egen hippa...

• onsdag i oktober

Ja, det känns onekligen härligt, konstigt och läskigt samtidigt

• Jeny

Tokmaijan, jag tror jag åker tåg in. ska du också det eller?

Onsdag: va roligt med möhippa! jag längtar till min .... mina kompisar har redan börjat säga "du blir det en möhippa till i år..." så jag kan nog ta för givet att det blir en!

Vi ses imorgon!

• chai

ska bli skoj att träffa er imorgon tjejer...

får se om jag kommer med tåg eller om jag kör in och parkerar på Anna...

• onsdag i oktober

Ska bli så kul att träffas. Hihihi.
    Jag tar med lite papper och ideér.

• Jeny

jag tar med mitt färdiga inbjudningskort och ev nån ljuslykta och kanske nåt annat smått o gott

• onsdag i oktober

Men hallå Jeny! Jobbar du inatt? Jag själv har semester och tittar bara in en stund innan läggdax.

Ska bli jättekul att se inbjudningskorten. Själv pysslar vi (kanske att ta i, jag menar tänker vi på ) vigselprogrammen. Vill gärna testa lite idéer på er.

• Jeny

ja jag jobbar natt. är ledig en hel vecka efter inatt! skönt...

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??