• Jeny

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

• Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • onsdag i oktober

Tjejer, vad ska vi göra idag? Bagericafeet stänger 17.00. Har ni något förslag. Jag äter gärna - bulle eller middag kvittar.

• TokMaijan

jag äter gärna nåt lättare...så mig kvittar det egentligen vad vi gör...bara det inte regnar på mig :D

• onsdag i oktober

Stämmer det att det är vi som kommer? Saknas nån?
    Måste ju veta hur många vi ska räkna in

Vi kommer på söndag kl: 16.00
    Tokmaja
    Onsdag
    Jeny
    Tårtsmulan
    Brud nyårsafton 06!!
    chai

• Jeny

hej tjejer....känner tyvärr att jag har ett migränanfall på G....så typiskt, för jag missade ju förra träffen men jag kommer inte klara det. får nog stanna hemma...
    men ha det så kul!

• onsdag i oktober

Åhhh, vad synd Jeny. Kommer att sakna dig.

• Brud nyårsafton 06!!

Tack så jättemycket för en mysig fika!!!

Äntligen kunde man prata oavbrutet om bröllopsplaneringen!!

Härligt!

Ha det gott tjejer!

Kram

• onsdag i oktober

Tack alla för idag.

• TokMaijan

hillo...tack för idag, lia najsigt som alltid...
    OCH VET NI!!!??? Vi har enats om gravering i våra ringar. Man kan knappt tro att det e sant.
    Vi graverar " i nöd o lust" och får det inte plats...tja då får det bli annat ba...weehaaa! :D

• TokMaijan

hittade wn brud som gift sig här på BT ( oh tusan) hon hade en väldigt läcker klänning och det fanns med en härlig bild oxå som fick mig att bara skratta...hel skön bild...
    www.pixbox.se/pic_show_id3846105.html

• onsdag i oktober

Visst är det bra att ventilera sina idéer när vi träffas?! I nöd och lust är ju jättebra sötnos

Klänningen är skitrolig. Verkar verkligen passa tjejen som bär den också

God natt tjejer och än en gång - Tack för idag.

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??