• Jeny

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

• Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • TokMaijan

Onsdag - maila mig monogrammet så ska jag se hur jag kan trixa ihop det till dig...

Nu ska jag nanna kudden...natti natti

• Jeny

hoppas det, för jag vet inte vad jag ska göra med så många ljuslyktor sen. man kan ju inte precis ha de hemma.....det är ju mycket jobb för en dag annars!

• Brud nyårsafton 06!!

Tårtsmulan, skulle du vilja maila ditt vigselprogram till mig? Jag har gjort ett utkast till vårt, men det känns som det är för mycket!

tessan__79@homail.com

• Brud nyårsafton 06!!

Idag har vi kollat ut vigselring och den är alleles underbar! Blir nog super!

Vi valde att ha text i ringarna oxå, och enligt guldsemeden så ska det få plats!! Hahaha

• Brud nyårsafton 06!!

Ska ju såklart vara:
    tessan__79@hotmail.com

Efter oboy-badet är min dator inte sig riktigt lik, tappar en del bostäver!!

• tårtsmulan

Brud nyårsafton 06:

Jag har ju bara stolpar än så länge,så det är inte helt färdigt ännu. Om du ändå vill ha det så kan jag skicka det i morgon (har det på en annan dator.

• onsdag i oktober

Ohh vad roligt med ringarna Brud nyårsafton 06!!. Hur ser de ut?

okmaja: Du kanske bara behöver tycka till och kan du få det snyggt utskrivet är det en bonus Mailar imorgon Tokmaja. Sambon väntar tålmodigt just nu

• onsdag i oktober

Okmaja är du inte

Toker, toker, toker

• Brud nyårsafton 06!!

Maila gärna vigselprogrammet ändå, jag behöver nya friska "inputs"!!

Ringen blev en vitguldsring, lika bred som förlovningsringen, med 12 stenar som sitter i en klunga diagonalt över ringen!! Svårförklarad!!! Men mycket fin!!

• Jeny

Är det schalins? de har en som låter som din beskrivning?

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??