• Jeny

vinterbrudar i Skåne som vill fika??

ska gifta mig 2 december 2006 och vi håller bröllopet hemligt till inbjudningarna kommer ut. tack vare det håller jag på att spricka av allt man vill planera. vore kul att komma i kontakt med andra från Skåne som gifter sig i vinter!

• Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??
  • Jeny

nån här som hört något om edmond hair på stortorget?

• TokMaijan

ja just det hår o smink...*suck*
    veti 17 hur jag ska göra med det..kamma mig o sminka mig kanske??? :D

Smink kommer jag nog att ordna via en kompis som e utbildad...håret...tja det tar jag när jag vet hur pass lång det hinner växa...

• Jeny

nu har jag bokat frisör också

• TokMaijan

man kan få saker gjort på eftermiddagen oxå!! :)

• onsdag i oktober

Jeny: Vilken frissa blev det?
    Jag får vara försökskanin på Mojlife. Du har tid att boka om ifall jag skulle se ut som en panda

Tokmaja: Hahahaha - den är ju hur kul som helst

Vilken melodi är det till ballongsången?

Puplisher verkar vara ett bra program. Har inte
    Jag försöker ju göra ett monogram (egentligen bara våra namn skrivna men vill ha ett R lite längre ner än namnen) men det blir bara så suddigt vid utskrift. Behöver högre upplösning. Vet att Dorothy som gör monogram använder Publisher. Kan du Tokmaja?

• TokMaijan

Jag sitter o försöker knepa ihop ett monogram men det går dåligt...ska se om jag löser problemet onsdag...
    Hur e ditt monogram gjort feån början??

• onsdag i oktober

Jag kan maila det till dig.

Tjejer nu tror jag att vi har fått fnatt. Ska ju träffa prästen imorgon och helt plötsligt, klockan nio på kvällen, kommer vi på - ska vi inte ha egna löften.
    Sitter nu och knåpar för ett förslag. Måste ju ha med viljan att älska varandra i mot- och medgång för att det ska accepteras av kyrkan. Hmmmm.

• Jeny

Onsdag: det blev en frisör i Vellinge, som känner min moster. hon är duktig och gjorde min systers frisyr också.

vad ska ni ha för smycken på halsbandet?

• Jeny

oj inte på halsbandet, på bröllopet?

• TokMaijan

Ondsdag - maila på ba!!!

Nu har äntligen mina nya inbjudningar tagit form o jag e helnöjd o min sambo likaså, jag behöver bara handla några få detaljer till dem så det e ok. :D

Jag ska ha pärlhalsband men inget smycke på det förutom silverspännet...

Jag blev så glad idag, pratade med min pappa o han sa att min kusin vill så gärna komma på mitt bröllop jag har ju inga kusiner bjudna bara en faster o moster med respektive...trodde inte han var så intresserad...jag sa till farsan att så klart att han o hans pratglada sambo e välkomna...ännu mer finnar till bröllopet...ahh jag somnar lycklig idag...
    min sambos reaktion var...dollar som flyyyger iväg ha ha...men o andra sidan sponsrar min far med en hel del cash...

Oooooh så loolit!

Löften??!!! O det har jag inte ens tagit upp med min sambo...tänkte att vi skulle ta våra löften med varandra på tu man hand innan fotograferingen...tack för påminnelsen

Svar på tråden vinterbrudar i Skåne som vill fika??