Inlägg från: Mi-is |Visa alla inlägg
  • Mi-is

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

jösses tjejer, här händer det saker! vad duktiga ni är som skriver listor, jag skall genast göra detsamma...
    var också och såg robbie, i söndags, och man kan ju verkligen snacka om underhållning!!!
    har köpt mina skor nu och ett sött men enkelt halsband...två saker att bocka av! återkommer med lista imorgon!
    ha en härlig kväll allihop!

tjingeling

• Mi-is

bridecilla,
    det måste kännas härligt att få lattja med oss andra nu...

madelyn,
    jag och min syster hade sittplats men stod upp och hoppade och gungade ändå. det var en helt otrolig utsikt, häftigt att se ut över ett hav av människor i lycka. det var helt klart den bästa koncert jag varit på!!!

• Mi-is

hej allihopa!
    ännu en härlig sommardag! man får passa på och grunda solbrännan inför den stora dagen, lite jobbigt bara att hela tiden tänka på att inte få för tydliga ränder efter bikinibh'n...i-landsproblem

det där med skilda och omgifta föräldrar är ju tyvärr ganska vanligt men krångligt när det gäller bordsplaceringen...vi har inte kunnat börja ordentligt med vår placering eftersom vårt osa-datum inte är förrän den 26 juli, jättejobbigt, jag vet, att det är så sent...tänk vad skönt att ha allt sådant klart...
    i vårt festprogram, som verkar vara i stil med många andras här, har vi meny, bordplacering, kortfattad beskrivning av gästerna, lite om oss och hur vi träffades, lite historia om kyrka & slott där vi skall vara, lite historiska fakta om vad som hänt den 26 augusti, barns tankar och lite andra småroligheter...

beställde den axelbandslösa "bh'n" freebra och fick hem den häromdagen, men jag vet inte riktigt, jag får nog prova den flera gånger, jag har d-kupa och de känns inte helt 100... men jag ger mig inte!!!

• Mi-is

hmmm, undra om det är någon som blir hippad i helgen...

• Mi-is

god morgon tjejer!
    det där med ring ja, det hålls fortfarande hemligt för mig, min m2b vill överraska...likadant är det med bröllopsresan (vi åker till thailand i vinter och skulle ha åkt till rom en långhelg) som han nu har bokat till okänd destination och som han vill ge mig som morgongåva...mmm,ja, han är mysig!
    det skall bli spännande att läsa på måndag, om någon blivit hippad! man är ju aldrig säker som bekant är
    HanOchJag,
    det är alltid trist med tjafs, känner igen mig lite där eftersom "vår" bestman ofta är lite seg i starten och ännu inte har börjat fundera på svensexa...hmmm, nåja, man får hoppas på det bästa!

åker på en liten semester nu (ner till familjen i halmstad) men skall försöka kika in ett par gånger och se hur det går för alla!!!

stora kramar

• Mi-is

tjena tjejer!
    är nu tillbaka på jobbet igen efter en härlig semestervecka nere hos familjen i halmstad, och snacka om att ha tur med vädret! nu är jag brun som en pepparkaka och har laddat upp ordentligt med färg till den stora dagen! har suttit nu under morgonen och läst alla inlägg ni har skrivit, det har ju hänt en hel del!!!
    Madelyn,
    det låter som om dina vänner känner dig väl! hur många var ni?
    själv misstänker jag att det blir hippa i helgen, min tärna bor i sthlm och kommer ner till mig nu i helgen...kan det vara så att det blir lite mer än planerat??? nåja, då kanske det blir lite för lätt...
    när jag kom hem med min fina fina klänning till halmstad upptäckte jag att det var ett litet mörkt streck på livet...usch, lägger man dryga 10 000kr på en klänning skall den ju vara ren!!! naturligtvis ringde jag upp affären och de sade att jag bara kan komma in med den så tar de bort märket (men, jag ville ju inte ha klänningen här uppe i gbg, den skulle ju vara i halmstad i tryggt förvar undan min m2b...hihi)...

har funderat en hel del på hur man som blivande brud kan överraska sin m2b. min blivande står i som bara den för att överraska mig och med allt snurr och planering med festprogram m.m. känner jag att inspirationen och fantasin börjar tryta...secret box är ingenting för mig tror jag men jag skulle vara jättetacksam om ni har några råd!!! funderar på att beställa tid för en massage för honom dagen före bröllopet, så att han kan slappna av en stund i alla fall! vad sägs?
    härligt att vara tillbaka hos er!!!

• Mi-is

madelyn,
    jag tycker inte alls du skall känna att du är fåfäng för att du vill bli lite brun! för det första känner man sig så mycket mer levande och för det andra fräsch...vi får hoppas att det blir ett par fina helger så att även du kan få njuta och få lite sol på nästippen!
    det börjar nu närma sig sista osa-datum för oss. tyvärr har ett par av mina tjejkompisar tackat nej pga olika saker...lite trist men ser ändå fram emot dagen som nu närmar sig med stormsteg!!!
    hur går det för bantningstjejerna? har ni gjort några framsteg?

• Mi-is

madelyn,
    krya på dig!!! du får se till att din m2b har fixat något gott att äta och lite mysgott när du kommer hem!

• Mi-is

madelyn,
    känner igen det där, men kanske är det så att kroppen behöver lite sött för att kunna stabilisera sig igen?!

nå, vad säger ni, har ni någon bra idé vad man kan överraska sin m2b med???

• Mi-is

madelyn,
    jag tror nog (?) att min m2b skulle uppskatta en secret box men jag känner mig inte riktigt bekväm i att göra en sådan...(pryd eller blyg ). jag har inte satt upp någon budget men det bör kanske inte kosta flera tusen... hmm, jag hör hur snurrig jag låter...

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)