hej allihopa!
ännu en härlig sommardag! man får passa på och grunda solbrännan inför den stora dagen, lite jobbigt bara att hela tiden tänka på att inte få för tydliga ränder efter bikinibh'n...i-landsproblem
det där med skilda och omgifta föräldrar är ju tyvärr ganska vanligt men krångligt när det gäller bordsplaceringen...vi har inte kunnat börja ordentligt med vår placering eftersom vårt osa-datum inte är förrän den 26 juli, jättejobbigt, jag vet, att det är så sent...tänk vad skönt att ha allt sådant klart...
i vårt festprogram, som verkar vara i stil med många andras här, har vi meny, bordplacering, kortfattad beskrivning av gästerna, lite om oss och hur vi träffades, lite historia om kyrka & slott där vi skall vara, lite historiska fakta om vad som hänt den 26 augusti, barns tankar och lite andra småroligheter...
beställde den axelbandslösa "bh'n" freebra och fick hem den häromdagen, men jag vet inte riktigt, jag får nog prova den flera gånger, jag har d-kupa och de känns inte helt 100... men jag ger mig inte!!!