26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
mallan,
jättefint såg det ut!
mallan,
jättefint såg det ut!
mallan, jag hörde någonstans ( )att man lite smidigt kan byta om i slutet av kvällen innan man beger sig till hotell eller vart man nu skall. på så sätt slipper man tänka på att underkläderna ses igenom...hmm, frågan är bara hur man skall göra detta ombyte...
madelyn,
vad får du betala för fotona?
god morgon!
madelyn, snacka om fynd! förhoppningsvis sitter den perfekt! letar fortfarande vidare efter någonting fint.
idag är alltså sista osa-datum för oss, hittills är vi 104st, jisses vad många vi blir känns det som. vi får bara hoppas att alla kommer in i den lilla gemytliga kyrka som vi har valt
får kanske börja kika lite mer aktivt på ebay
Grattis Thindris,
vad roligt för er att komma iväg till härliga Brasilien. Har själv aldrig varit där men har funderat flera gånger på att sticka dit (men så har vi i sista minuten ändrat oss till något annat). Det skall vara alldeles fantastiskt och det finns en del bra möjligheter till dykning och snorkling om ni är intresserade av det (det skall ligga någon liten ö strax utanför natal där vattnet är extra klart!)
1 månad sockerdricka, champagnebubbel...
ett litet tips! det finns en lite underhållande bok som heter "I värsta fall, en överlevnadshandbok för bröllop", som innehåller en del roligheter man kan ha med i sitt festprogram!
madelyn,
tack för tipset! det finns liknande böcker på lagerhaus och välsorterade bokhandlar, utan text på framsidan, om man vill jämföra priser! hade du någon länk till bilder på era inbjudningskort? vill kika på ert monogram
jag får äntligen tillbaka min dig.kamera från våra vänner i oslo idag, så jag skall ta lite bilder på inbjudningskort och festprogram och lägga ut nu i veckan!
idag är min m2b och färdigprovar sina kläder, spännande
vad har ni andra för planer idag?