Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Nu har jag köpt in en liten söt hårkam med pärlor på, till att fästa slöjan med

• madelyn

Mi-is,
    Anytime- det e väl det som det här forumet är till för? Att kunna avreagera sig med sina andra brides?

• madelyn

Ida-maria,
    Vad kul att du är så nöjd med allt du ska ha på dig! viktigt viktigt!!!
    Jag kommer nog inte heller ha någon väska, iaf inte som jag hunnit tänka på än? *oups, kanske man borde göra?*

• madelyn

Bridecilla,
    Jag har oxå ett treradigt pärlarmband från SNÖ! Och pärlörhängen med vanliga enkla runda pärlor i varsitt hänge- superfina och enkla
    Och mina tärnor ska ha olivgröna klänningar oxå

16 dagar kvar- det är definitivt champagnebubblor

ankimattias,
    Men det är väl fotografens uppgift att boka in en ny åt er eftersom han drog sig ur? Eller?

brud2006,
    Grattis, det låter som en härlig möhippa!

• madelyn

Glücklich,
    Vi ska nog ha Mendehlssons bröllopsmarsch in och sen All you need is love ut.

• madelyn

Eppika,
    Vad kul! Fint med graverade champagneglas. Vi kommer förmodligen få Efva Attlings champagneglas i present att dricka skumpa ur i bröllopsbilen

• madelyn

Föresten är det någon som skrivit upp ett schema för bröllopsdagen? Typ vilka som ska göra vad och vilka tider etc?

• madelyn

HanOchJag,
    Kolla Åhlens, jag såg guldband där igår.. massa olika.

• madelyn

HanOchJag,
    Nja.. vet inte om det var satin direkt.. usch e så dålig på sånt. Såg bara att det fanns massa guldband i olika bredd.

• madelyn

helenekl,
    Åh spännande! Hoppas det går bra. Du får berätta sen.

Ingen som skrivit schema för dagen???

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)