26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Tjejer! Någon mer som är lite rädd för att det ska bli regn på bröllopet???
Tjejer! Någon mer som är lite rädd för att det ska bli regn på bröllopet???
Rockbröllop,
Grattis på födelsedagen
8 dagar kvar tjejer!!!! PIRRIGT! Och idag är det äntligen sista dagen på jobbet!
Jag börjar få ordentligt pirr i magen nu!!
Kanske har jag en massa pirr i magen för att jag ska va ledig nu fram till bröllopet
7 dagar kvar!!!!
Grattis till er som nu blivit hippade
Jag var idag och provade min brudklänning från KiK som borde suttit perfa nu.. tyvärr verkar jag ha gått ner i vikt och därför fick vi nåla klänningen ännu en gång. Nu får jag hämta klänningen först på torsdag(2 dagar innan vigseln !!!!) och det e bara att hoppas att den sitter som den ska då
Hur går det för er andra? Jag satt och vek festprogram igår, orkade dock inte göra klart dem helt.. 80 st..
helenekl,
Det blir säkert jättebra och kul, jag fick inte heller veta allt de skulle göra på min m2b's svensexa. Men hans vänner är supergulliga och gjorde en heldag för min m2b med aktiviteter på dagen och fet utgång på kvällen sen..
Det blir säkert nåt sånt för din m2b oxå, tror du inte?
Sofie81,
Usch vad tråkigt!!!
Eppika,
Vad kul!!!
Tjejer, 6 dagar kvar!!! Om 1 vecka är vi fruar allihopa PIRRIGT värre
Ja, det går undan nu
Gjorde min provsminkning och håruppsättning idag, blev supersnyggt!
hej tjejer!
jag e bara inne lite snabbt.. njuter av ledigheten innan bröllopet! hoppas ni mår bra allihopa och inte är alltför nervösa.
jag har precis haft genrep i kyrkan- pirrigt!!!
om jag inte tittar in här nåt mer så lycka till allihopa!!!! jag dansar som sjutton för att solen ska vara framme på lördag. stor kram till er allihopa!
Jag hämtade min secretbox idag- jäättefin!!!
helenekl,
Ja, hoppas verkligen att de (våra m2b's)tycker om secretboxen
Lycka till imorgon alla brudar! Jag hoppas att alla får en underbar dag med bra väder! Än så länge är jag lugn men tror att det blir rejält med sockerdricka i kroppen imorrn!!
KRAM!