Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Mi-is,
    Jag har bilder, försökte lägga in dom på min blogg men det funkade inte just nu
    Försöker lite senare idag..

Jag tänkte oxå gå in och kolla på Lagerhaus för att se prisskillnad etc

• madelyn

Mi-is,
    Idag ska jag klippa mig och slinga mig.(superskönt ska det bli!) Egentligen vet jag inte om jag borde klippa av håret en del nu såhär innan bröllopet men jag orkar inte ha det som det är nu

Annars inga direkta bröllopsplaner idag. Kanske ringa kantorn..

• madelyn

Thindris,
    Jag ska ha uppsatt i en knut därbak. Rent och enkelt. Men det får nog bli lite löshår i knuten ändå

Mi-is,
    Här är bloggen med min bild på inbjudan:
    weddinginthecity.blogspot.com/

• madelyn

Mallan,
    Vad dåligt av DJ'n.. kan han inte fixa någon annan åt er?

Mi-is,
    Ja jag älskar buketten! Däremot fick jag veta av floristen idag att jag inte kan få pioner i buketten.. men jag tror att den blir fin ändå
    Bilderna på inbjudningskorten var så dåliga.. man ser inte att pappret glittrar lite i champagnefärgat och att stämpeln som är embossad är vackert champagnefärgad/silverfärgad (skiftar lite).

Väntar ivrigt på dina bilder

• madelyn

Mallan,
    Jag tycker 5000 låter väldigt mycket! Nu har vi en kompis till oss som ska spela (han är DJ) men hade vi hyrt in någon så hade priset legat på ca 2500- högst 3000!

• madelyn

Bridecilla,
    Vad kul att du oxå ska göra secretbox! Vad ska du ha på dig? *nyfiken*
    Pioner är jättefint men nu får jag inte pioner i buketten- de kunde inte få dem i augusti- men det blir nog bra ändå.
    Jag ville ha orkidéer först men nu har jag ändrat mig
    Det e rätt kul med bloggen även om jag inte håller på så mkt med den.. väldigt enkelt är det iaf!

• madelyn

Bridecilla,
    Vi hade oxå osa 26/6

• madelyn

Bridecilla och Rockbröllop,
    Hehe, undrar om det var nåt särskilt i luften igår? Min m2b och jag var oxå lite irriterade på varann igår. Vi diskuterade lite kring bröllopet och så vips vart det lite surt.. men det gick ju över fort.
    Undrar om nån faktiskt tror att det kommer ändra sig efter bröllopet- typ att latkorven helt plötsligt blir världens duktigaste

Hörrni nu är det faktiskt mindre än 1 månad kvar
    *Sockerdricka sockerdricka sockerdriiiiicka!!!*

• madelyn

Rockbröllop,
    Ja det e tur för våra m2b's att vi är så perfekta

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)