Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Vi har faktiskt valt bort sånger helt i vårt festprogram. Mest för att det inte kändes som vi riktigt. Jag gillar att sjunga och så men är inte den som startar allsång direkt och både jag och min m2b kände att det kändes bättre utan sånger.

• madelyn

Trull,
    Just ja så var det ja!
    Vi är på Skepparholmen.

Våra festprogram kommer se ut ungefär på samma sätt. Har ni oxå A4 på högkant?

• madelyn

Känns faktiskt lite halvsjukt att det bara är 40 dagar kvar...
    Jag längtar nog snart ihjäl mig- nu vill jag liksom att det ska va typ imorrn! Men sen när det väl är över så kommer man nog längta tillbaka till den här tiden innan.. så det e väl bara att försöka njuta
    Jag hade nog iof tyckt att det varit roligare om jag hade varit ledig nu och kunnat vara ute och kolla upp saker inför bröllopet. Nu sitter jag fast på kontoret- där det för övrigt inte händer nånting - så det kanske inte är så konstigt att jag längtar..
    Gud vilket babbel!

• madelyn

Trull,
    Vid Stureplan ungefär. Hurså?

• madelyn

Trull,
    Hade gärna lunchat men har inte alltid lunchavbytare på plats nu under semestertiderna Trist va!

• madelyn

Godmorgon brudar.. 39 dagar kvar nu.
    Är helt slut, hade min syster sovandes hos mig inatt- alltså när jag var typ 16 så låg inte jag och pratade i telefon typ halva natten.. eller gjorde jag det?

Igårkväll kom jag iaf in på BT's verktyg igen! Jippi

• madelyn

Mi-is,
    Åh vad härligt för dig- jag vill oxå va brun som en pepparkaka!!! Jag konstaterade för min m2b att jag typ kommer va likblek i jämförelse med honom på bröllopet (han blir brun hur lätt som helst och har dessutom dagarna lediga nu så han kan va ute). Jag sitter inne hela dagarna på kontor och är dessutom fortfarande förkyld och kan alltså inte va i solen så mkt! Fåfängt? Javisst, jag e otroligt fåfäng Att va brun är den enklaste skönhetskuren för mig- man ser så naturlig ut och behöver liksom inte ha nåt smink alls typ.

Sååå, nog om att va brun..
    Ja mina vänner känner mig väl. De hade planerat allt efter vad de trodde att jag skulle tycka var kul. Vi var 6 tjejer totalt. Mina närmsta. Egentligen skulle det tydligen varit flera men några bangade ur. Gjorde verkligen ingeting tyckte jag.
    Mi-is du har verkligen ditt roliga framför dig! Det är underbart kul med möhippan- att ens vänner samlas och gör roliga saker hela dagen med en- kan inte bli bättre. Och bara en massa tjejsnack

• madelyn

Trull,
    Jag tror som du, det blir nog bra och kul stämning på festen oavsett om man planerat egen underhållning eller inte.
    Jag längtar iaf nästan ihjäl mig!! Vill att det ska vara sista veckan nu, då är jag ledig.

Mi-is,
    Vad tråkigt att tjejkompisarna tackat nej! Jag bjöd nästan bara de närmsta, typ de som var med på möhippan. Och sen några lite mer nyblivna vänner till mig.
    Vad gäller bantning.. jag insåg igår att jag faktiskt måste lägga manken till lite nu. Om jag går ner i vikt nu inför bröllopet så kommer jag bli tvungen att sy in klänningen igen- men hellre det faktist! Jag måste bara bli frisk först, sen ska jag börja träna! Ska försöka få med min m2b på det oxå- han är träningsexperten i familjen.

• madelyn

Trull,
    Ja helt sjukt Det känns nästan löjligt att man satt och räknade ner dagarna redan då
    Jag har bytt klänning föresten. Den som jag visade bilder på kommer jag att sälja. Den kändes inte bra på mig. Jag tycker fortfarande att den är jättefin men jag kände mig absolut inte bekväm i den och det är lite a och o för mig en sån här viktig dag! Men det e gulligt av dig att du tyckte jag såg smal och fin ut iaf
    Jag tycker inte heller att jag ska banta ihjäl mig, snarare träna mig lite mer "fit" och slank över midjan.

Mi-is,
    Tack ska hälsa min m2b det
    Det värsta är att jag blir så otroligt godis och glass-sugen när jag e sjuk eller förkyld! Inte bra inför träningen

• madelyn

Mi-is,
    Du ville inte göra secretbox? Nåt äventyr då? Alltså nån slags upplevelse? Vad har du för budget?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)