Inlägg från: madelyn |Visa alla inlägg
  • madelyn

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

Rockbröllop,
    Embossa är nåt jag gjorde med min inbjudan tex, stämpeln på framsidan. Precis som Bridecilla beskrev så häller man på ett pulver på en stämplad yta som man sen värmer. Då blir det liksom upphöjt från pappret... låter knasigt kanske men väldigt fint.

Mi-is,
    Vad kul! Vad tyckte du? Var hade du plats? Jag hade ståplats och stod typ vid mixerbordet- han var helt grym tycker jag!

Jag börjar bli nervös för min hippa nu faktiskt.. tänkte på att det skulle kunna bli nu i helgen... sen åker min tärna bort och några andra kompisar oxå.. så antingen nu i helgen eller i augusti.

• madelyn

Bridecilla,
    Fy på dig- inte skrämma upp oss andra nu

• madelyn

Jag har precis pratat med Wenche på Cow, jippi vad bra det känns! Visade henne bilder på hur jag ville ha mitt hår på bröllopet (hon ska fixa hår och smink på mig) och hon var lika entusiastisk som jag Känns som hon verkligen vet vad jag vill ha

• madelyn

Bridecilla,
    Löshår ja.. det var därför jag var hos henne och pratade, för att veta om jag måste köpa löshår eller ej. Men hon tyckte jag hade så mkt eget hår att det räcker
    Visst är det skönt när man känner att det klaffar med andra om vad man tänkt sig!

Mi-is,
    Japp, min bästa oxå!

• madelyn

Godmorgon på er,
    Så skönt, igår fick vi svar från de sista som var osäkra på om de kunde komma eller ej! Nu är det inte egentligen några frågetecken på nån gäst längre.

Idag ska vi träffa vår präst, hoppas det går bra- hon verkade väldigt trevlig på telefon.

• madelyn

Skriver ni nån info om alla gästerna i festprogrammet?

• madelyn

Bridecilla,
    Vi ska oxå ha runda bord! Det jag sitter och funderar över är hur jag ska placera de "äldre" alltså mina mor- och farföräldrar.. ska de sitta tillsammans vid ett bord och i såfall med vilka andra? Eller ska jag försöka sprida ut dem lite, tex min mormor och farfar tillsammans vid ett bord och morfar med farmor vid ett annat?
    Hmm svårt det där..

I vårt festprogram håller jag det kanske kort- en meny, lite ordningsregler (roliga), kort presentation om alla gästerna och bordplacering samt lite kul citat av barn om bröllop och sist ett tack till de som hjälpt oss.

• madelyn

Bridecilla,
    Ja i vårt fall är det bara 4 gamlingar- känns lite futtigt att ha dem vid eget bord.. sen funderar jag på ett "barn/ungdomsbord" oxå.. svårt.

• madelyn

Mi-is,
    Berätta sen hur du tycker att freebra verkar när du provat några gånger.. jag funderar på freebra oxå nämligen.

• madelyn

aec,
    Vad kul att dina ringar passade! Hur ser de ut?

helenekl,
    Jag skulle aldrig klara att sjunga för min m2b i ett sånt känsloladdat ögonblick- jag e så blödig
    Vad ska du sjunga? *nyfiken*

Jag undrar oxå över om nån blir hippad- hade tom lite funderingar på om det kanske var min tur nu på lördag? Vi får väl se

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)