26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)
Ingen fara
Ingen fara
Usch vad segt att sitta på jobbet, och inte kan jag gå härifrån heller
Hade velat gå ut och leta underkläder till secretboxen och till bröllopet. Har hittat lite på H&M faktiskt och även på Sloggi..
Har ni köpt underkläder än?
Jag tänkte ha hudfärgade underkläder på bröllopet så att det inte syns igenom klänningen men vita underkläder till secretboxen.
helenekl,
Låter fint med korsett.
Eppika,
Coolt! Jag har oxå kollat på Sloggis Hot Hips, ska köpa de caramellfärgade och sen funderar jag på freebra, men jag e osäker på hur den funkar...
Jag har oxå börjat med bordsplaceringen, gjorde ett förslag som min m2b fick se igår- han tyckte typ allt såg jättebra ut Men några småändringar lär jag nog försöka mig på ändå. Man e lite nojjig över att nån inte ska bli nöjd med sin placering ju..
Suck, jag kommer inte heller in på något av BT's verktyg, riktigt irriterande!
Ah, 40 dagar kvar!!! Igår hade jag svårt att somna- låg och tänkte på en massa kring bröllopet
Trull,
det var längesen
Jodå planeringen går som smort tycker jag.
Hittade en superbra tråd igår på BT om brudar som skrev om vad de var nöjda med från bröllopsdagen och missnöjda med. Superbra tips!
Vi ska fotograferas på Djurgården- det har varit vårt förstahandsval hela tiden. Hoppas det inte regnar!!!
Festprogrammen börjar komma i ordning, jag kämpar lite med gästbeskrivningarna bara.. klänningen är hos sömmerskan för intagning, igårkväll tog jag fram mammas slöja och mina bröllopsskor och strumpebandet jag fått på min möhippa och struttade runt hemma själv i underkläderna och försökte föreställa mig hur det kommer se ut med fin håruppsättning och klänning på etc- blev helt pirrig och glad bara av tanken! Det känns så nära nu!
Hur går det själv då?
Här är tråden jag pratade om:
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m1723192.html
Väldigt bra tycker jag
Trull,
Jag klarade av blommorna i förra veckan, känner mig lugn med killen som ska fixa buketterna och coursagen. Det kommer bli jättebra!
Jag vet fortfarande inte heller vad jag ska ha för smycken eller underkläder- men tänkte kolla underkläder nu i veckan. Smycken vill jag nog kolla när klänningen är klar. Fast iof.. jag måste ha smyckena klara när jag ska fota secretboxen- så jag får nog ta och kolla på det nu med..
Ja, vår vigsel är i Allhelgonakyrkan kl.15. Ni då?
Trull,
Ja vi ska fotas innan oxå. Känns som att det blir så sent annars plus att jag gärna träffar min m2b lite själv innan vigseln.
Var skulle ni ha festen nu igen?