Inlägg från: Eppika |Visa alla inlägg
  • Eppika

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

haha....hann visst inte skiva färdigt allt innan jag tryckte på knappen

Mi-is: vi ska ha följande...
    Ing: Bröllopsmarsch från Stora Tuna
    Utg: Brudmarsch till Per & Anna
    Psalmer: En vänlig grönskas 201, Se livet vill blomma 834b, och Vi lyfter våra hjärtan 84.
    Solosång: Den här stunden och Utan dina andetag

• Eppika

Karra: hon skojar nog bara....ett bra sätt att undvika ytterligare utfrågning om möhippan kanske?

• Eppika

HanOchJag: kul att du också var nöjd med bilderna!

Karra: menyn lät supersmasikg. Vi ska ha parmaskina och melonsallad till förrätt, fläskfilémedaljonger med tryffelsås till varmrätt, samt hallon- och chokladmoussetårta. Ingen efterrätt för vår del.

• Eppika

I morse blev min gubbe ivägdragen på svensexa. Han skulle på kundbesök tillsammans med chefen men, ack vad han bedrog sig Det blev en ledig dag med polarna istället

• Eppika

Mi-is: det blir paintball och terrängkörning med någon slags motorfordon, middag på någon restaurang och utgång efter det.

• Eppika

Linda&Magnus: ja, man undrar hela tiden vad de gör nu. är ju lite av ett kontrollfreak jag

• Eppika

Rockbröllop: haha....din min var nog rätt festlig kan jag tänka mig

Jag har inte heller fått någon, och denna helgen är ju snart slut. Nästa helg kanske, hoppas inte att det blir sista helgen..känns som det är så himla mycket kvar att göra!!! Vi sliter oss för att gå på dop på lördagen...kan vara skönt med lite icke-bröllop-grejer

Säker någon här på listan som är på hippa just nu

• Eppika

Jag ska spendera min lördagkväll med att pyssla på festprogrammen. Embossa lite och vika och klistra....barnen har lagt sig, gubben är hos en kompis, så det är lugn och ro för tillfället

• Eppika

Åh, suck, dottern drog ut kontakten, ås jag får skriva om allt igen....

Ida-maria: var inte helt säker på att hon ska på konsert Jag tror att det var Bridecilla (rätta mig om jag har fel) vars kompisar skulle på Robbie Wiliams, men det visade sig att det blev möhippa istället för konster

• Eppika

helenekl: tråkigt att du inte ens får veta när. Men mig kollade de att datumet passade. Det är ju itne säkert att kompisarna vet allt som man planerat in. Tycker definitivt att du ska få vet NÄR den är. Tror dom att du ska skvallra eller vad?

Bridecilla: vad kul att du blev nöjd med bilderna. Börjar bli sugen på att göra en jag med. Men det får bli till nästa bröllopsdag

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)