Inlägg från: Eppika |Visa alla inlägg
  • Eppika

26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)

thindris: gud vilken härlig möhippa Kan se mig din 80-talsutstyrsel framför mig

• Eppika

Rockbröllop: ja, men man gifter sig ju bara en gång eller hur? Vad kul!

• Eppika

Karra: låter som en kul möhippa Själv väntar jag fortfarande på min....

• Eppika

...och väntar på att de ska ordna fram en vikarie till den ordinarie prästen. Fattar inte att det ska ta sån tid!

Skulle vilja göra klart vigselprogrammen i helgen, men innan vi pratat med prästen kan jag ju inte skriva ut dom Har ingen lust att göra allt sista dagarna!!!

• Eppika

HanOchJag: bra sida med servettvikningar! Oriental är jättefin! Ska fundera lite vilken vi ska ha....

• Eppika

madelyn: vad skönt med semester så här innan bröllopet

Nu har jag fått reda på vem som ska viga oss Ska ringa henne och boka tid för vigselsamtal *jippie*

• Eppika

Åh, jag fick just ett litet bidrag från min mamma: 5.000 kr!!! Tack snälla mamma

• Eppika

Sitter och funderar vilket låt vi ska dansa vals till...svårt!
    Vad ska ni ha för låt?

• Eppika

Blivande J: åh, nej. Hoppas verkligen att ni hittar på påsen. Den ligger nog någonstans därhemma ska du se.

Min blivande har också en förmåga att inte hitta saker även om de står mitt framför näsan på honom

• Eppika

HanOchJag: du är nog gravid. Jag var illamående med mina både. Värst var det med barn nr 2. Dom säger att det blir värre för varje barn. MEn dessutom säjs det att om man väntar flickor blir man mer illamående. Men vårt andar barn var en kille, så det stämmer inte riktigt.

Det där med att äta innan man går upp hjälpte inte för mig. Inget hjälpte!! Sprang på toa 3-4 ggr per dag, när som helst på dygnet. Var sjuksriven i 1½ månad. Och det började nog runt vecka 6-7 tror jag.

Inte så mycket peppande ord kanske, men...

Jag är inte gravid i alla fall (trodde ju det eftersom magen blivit större trots träning). Mensen kom igår! Och det bästa är att den är en vecka tidig, så jag slipper blöda på bröllopet!!!

Provade min kjol igår igen och den är lite för tight. Inte lika tight som förra veckan, men ska jag lämna in den ändå eller hoppas på det bästa?

Svar på tråden 26 Augustibrudar Tråd nr:o 4aaaa =0)