14 juli 2007
Nu kommer jag och gör er sällskap tjejer, jag är dock inte nya på BT i överhuvudtaget.. bara bytt datum. Jag var en 070707 brud, men nu är jag en 070714 brud..
Nu kommer jag och gör er sällskap tjejer, jag är dock inte nya på BT i överhuvudtaget.. bara bytt datum. Jag var en 070707 brud, men nu är jag en 070714 brud..
klart att det är ok att fråga.. :)
Jo i denna jäkla stad även kallad västerås så pågår ett fenomen som kallas power meet en gång om året, detta är en bilträff då raggare träffas, skryter om sina bilar och super och slåss.. Denna helg inträffar så klart 070707 nästa år. Vi tänkte köra ändå, men nu när både kyrka och festlokal avbokat, och det inte finns några hotellrum för våra gäster osv har vi insett att det är lika bra att ge upp det.. så nu har vi bytt..
åhh du fick mig just att må så mkt bättre! Tack! Jag har varit ganska ledsen över att vi fick lov att byta men du kom ju med massor med bra fördelar! Tack!
ja det sa en av mina vänner i västerås tråden också.. :)
nej jag har hetat samma sak här så länge jag varit medlem? vadådå?
japp jag ska gå på sthlms mässan, har sett fram emot det sen annonsen kom upp här på BT
min sambo.. du då?
jag är 23, 24 nästa år när jag gifter mig..
våra kuvert kommer att kosta ca 200 kr
Duchess- jag sa ingenting om er kuvertkostnad, jag tycker att den låter ganska normal.. jag är bara så glad över att vi har hittat något så billigt så jag ville bara skriva det.. vi har också catering.. Vi sparar också in på en massa saker, har typ ett budget bröllop fast ändå det bröllop vi vill ha.. därför är jag väldigt glad att jag hittat detta pris..