14 juli 2007
har du ingen lösenfråga på hotmail?
har du ingen lösenfråga på hotmail?
Vi har ju redan bokat fotograf och hon är med oss hela dagen. Vi får alla bilder på CD så kan vi välja själva vilka vi vill använda..
det är lite hemligt då vi är vänner och det blir ett kompis pris.. men du kan maila mig om du vill gabriella_k@hotmail.com
Kan man ha sina föräldrar som toastmasters eller heter det värdpar då? Jag tycker inte att värdpar passar då det inte är dom som betalar bröllopet men det är bara dom jag kan lite så mkt på att jag kan släppa hela ansvaret på själva bröllopsdagen
jag har liksom ingen annan att fråga än mina föräldrar.. min syster har fullt upp då hon har 3 barn varav 2 fortfarande är småttingar. Kompisar har jag inte så många och mina två närmaste ska vara tärnor, min m2b har inga nära vänner, ganska många men inga nära, defenetivt ingen jag skulle kunna lita på ang. den stora dagen.. Kan tärnorna kanske vara toastmadames också eller blir det för mkt ansvar på dom då?
Idag fick vi våra save the date magneter.. de var jättefina!!:)
jag kan ta kort på dem med digitalkameran imorrn så får ni se.. :) dom e inte så speciella egentligen men jag e mkt nöjd med dom
catte: kom gärna till vår västerås tråd också: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.html
Jag ska även jag gifta mig 14/7 och i västerås tråden finns tjejer som redan gifta sig och tjejer som ska gifta sig.. vi har väldigt roligt!
haha västerås är stort som tur är.. :)
fotograf har jag ju redan och florist är nästintill klart.. frisör och sminkös däremot.. *grrr* hehe
Örebroare, 21 år, Örebro, tillsammnas i drygt 6 år, förlovade i drygt 3 år, Fellingsbro kyrka, Dylta festmagasin.
Catte, 30 år, Västerås, tillsammans i 6-7 år, förlovade i 6 månader, Skerike kyrka, Elite stadshotell.
Gabbies, 24 år, Västerås, tillsammans 4 år, förlovade 2 år och 6 månader, Skerike kyrka, Finska föreningens lokal Lövudden
jag har en sida där men är aldrig där..
hehe nej skaffade ett bara för att syrran har ett sen vart det inget med det.. :)
självklart så gjorde det det!